va falls

Allsvenskan kan dra åt helvete.
Elitserien kan dra åt helvete.
Tack gode gud för Champions League. <3 Messi

Igår va det tungt att vara gaddad. ;/


Det är fredag idag. Vill ni ha lite fina sommarminnen? Tänk folköl, tänk HB, tänk parkbänkar, tänk Oktan-Oktan-CDS-1999-MJ320. Herregud vilka flashbackar jag fick när låten drog igång nyss.

Utmanade djuret på gocart igår. Fick för mig att han drog runt på 00:35:5xx. När klockan stanande på 00:33:194 hördes ett jubel inombords! Blev knäckt när jag kollade djurets blogg på kvällen. Nåja, det va första gången jag körde där ute, så jag e rätt nöjd ändå! Djuret gör ju inget annat där ute när gocart-banan ligger bredvid gocart-banan. Nästa gång tar jag dig!!

På tal om utmanande.. fick ett lagom kaxigt mess av min bloggkollega igår. Det är tydligen dags att spela UT. Danne "bommen" Claesson är jag föga rädd för när det handlar om spel, Henke kanske kan bli rätt hyffsad med lite träning. Säg till grabbar när ni känner att ni tränat nog så ska jag ge er en lektion.

Haha Kalmar.. hahaha pajasmål med, måste ha svidit extra mycket. Dom kanske är nere på jorden nu.

Har fått mitt första nigeriabrev förresten, eller nigeria e-mail, utvecklingen går framåt där nere tydligen. Fick iaf ett gott skratt. Man kanske skulle svara?

Förresten, vill ni ha lite mer nostalgi såhär en fredag? Pökpåsen med R&R hoppade precis igång på winampen, snacka om klass. :)


. Jocke

Kommentarer
Postat av: .Henke

hahahaha O-K-T-A-N

2008-10-04 @ 23:14:14
URL: http://pals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0