You're doing it all wrong!!

Hej.




haha "you never make 'em touch man!"

Weezer är alltid bra. Deras nya video som släpptes på tuben i fredags [hittar ni här], om ni inte redan sett den. Kalas. Eller som Henke skulle sagt, "mumma!"

En annan cool video är Oddsets nya reklamfilm om EM, [Slaget om Europa]. Vet inte vad ni andra säger, men jag tycker Russel Crowe kör med lite med inlevelse i sin roll.

Idag lyssnade jag på hela albumet Cease to begin med Band of horses. Deras singel "Is there a ghost" har väl rullat på P3 en del kan jag tänka mig, nu tog jag iaf tag i det och lyssnade igenom albumet jag fick från Johan på jobbet. Helt ok!

Hiitade min mp3-spelare på Stadium igår med, testkörde den runt sjön, bra ljud och bra kvalité. Efter månadets köp åkte vi till tyskens butik, media markt. Tyskarna e tokiga, vid deras spelavdelning hade de "kraftig prissänkning" som de kallade det. Gears of war till XBoX hade de t ex sänkt från 399:- till 9:-. Där snackar vi prissänkning. Gottegrisen Peter Antoine förresten, han e rolig, iaf när han va med i du är vad du äter. Kolla in [det här] klippet. Kul när han blev "påkommen" och han kallade Anna för ditt söte helvete. :)

Kanna på!


. Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0