Extreme Makeover


pals.blogg.se presenterar som första medie resultatet av Limpans nya jag. Sviterna av tung kriminell verksamhet och otuktigt beteende så fanns de helt enkelt inga andra alternativ! De var detta lr gå under jord som gällde!

So I present to you the new and improved Limpowitz (before and after)






Det kunde blivit betydligt mkt värre. Jag undrar vad "charlotte" sa när hon ville hotta upp plasten i ansiktet för att resultet är lika uselt som placeringen i Eurovision. För fan... titta bara.. It's raining men, hallelulja na na na na

Charles Perelli nförtiden..?

När vi ändå är vid ämnet ansikte o har oss var jag med om men mycke rolig incident idag på jobbet. Beckers har förnärvarande en Indier vid namn Mijin nånting. Han var varit runt på lite olika avdelningar o denna vecokan är han på min. Meningen är att han ska få lite basic kunskaper om de vi gör för att karlfan sedan ska bli fabrikschef (lr nåt sånt) i Vietnam när dom drar igång på allvar.

Av oss 3 på avdelningen tyckte han naturlgtvis att han skulle vara med när jag jobbar (han är förvisso o strötittar på dom andra oxå men de är fan jag som fått en svans för tillfället)

Aja... hursomhelst så började han gå mig riktigt jävla mkt på nerverrna framåt eftermiddagen idag o då jag var stressad som ett djur oxå så skulle han fram med nosen framför en liten blandare när jag körde i lösningsmedel. Kontentan av detta blev att han fick ett stänk i ögat. Detta var inget jag märkte förens han började famla med armarna i mörker (tänk frankensteins-monster stylie). Jag hörde ju att han lät men då deras pipiga röstläge var de ingen skillnad på skrick i panik o vanligt röstläge. Min första aktion var förstås o hålla garvet inne o inte börja nynna på "hurry hurry hurry, find my rice and curry" o ledsagade honom till en vattendusch. Där slutade jag bry mig o gjorde klart lacken i ensamhet. Slutet gott, allting gott. Imorrn ska jag försöka undvika o putta ner han i ett 8000-literskärl!

United gick idag ut o varnade Real Putas på allvar. Ärendet har även skickats vidare till FIFA. De är då fan att dom inte kan försöka hitta nån annan. Fantasibudet hann komma upp i svindlande 1.5 MILJARDER + Ramos, Robinho o Diarra. Lägg på Robben, Higuain, Pepe o 3 Miljarder till så...

Pique har tydligen fått nog av Audistolarna på Old Trafford o återvänder till Bajsa. Reapris naturligtvis när vi är i säljartagen. Fast o andra sidan förstår jag honom. En så pass lovande spelare går inte o ha i "sparkapital" på bänken. Rio Grande o Vida rör han inte på ett par år.. Men tycker gott han kunde gått till Villareal istället.

Blev bara 3/5 titlar i år. Missade FA o Ligacupen där vi åkte ut mot Pompey o Coventry.
I Ligan, C. Shield o CL tampades vi med Rent boys i samtliga vilket ganska givet gav titlarna i dem. Snart måste väl ryssen tröttma o dra vidare..

.Henke

Kommentarer
Postat av: Mattias

men va fan!!!! när limpan är sån så kokar jag på honom.. =) segast i sverige =)

2008-05-28 @ 20:44:11
URL: http://www.gooner.se
Postat av: Danne

vilka jävla bilder!!! =) hahaha.



http://www.youtube.com/watch?v=DUjRQfJ3f74 <--- va det den låten du menade?

2008-05-29 @ 20:07:02
Postat av: Danne

coFI&feature=related" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=EKoPLtcoFI&feature=related <--- lr den e hetare i och för sig =)

2008-05-29 @ 20:09:15
Postat av: .Henke

hehe ja den va de



http://www.youtube.com/watch?v=4PDfnj6GrN0

2008-05-29 @ 21:36:16
URL: http://pals.blogg.se/
Postat av: Danne

nä den va inte lika het =) ge mig luft!!

2008-05-30 @ 16:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0