Your strength is the power that carried me through forever

Boomchackalack!

Fan ett tag sen nu. men datorn har sitt liv o jag mitt. Tydligen ingår jag inte i hans så mkt längre... Men nu när den har en av sina sällsynta moments av "uptime" > 10 min så kan man ju plita lite här.

O nu på allmän begäran: Kalmar Uncensored!!
Haha nej.. inte en chans.. för grovt! En helg av galenskap helt enkelt.

Apropå helg så är de precis vad jag avnjuter just nu. Mhhmm... ledig imorrn för en date med nålen igen. Kan fan inte fatta att de är 6 månader sen sist. Jävla ohäftigt datum bara... när lästa löning kommer så kommer den resta rejält.. Plånboken mår ju inte bättre av att påsken e här snart heller. Inte ens om man skulle sitta hemma o koka ägg o dricka påskmust skulle man klara sig under 1000-lappen. "jag har inte råd o jobba kvar"

Blir en ny DKM-tatt imorrn. Ser dyr men cool ut. Ska bli kul o se vad judens projekt blir för nåt. Sist visade han upp WW2-flyg me icke så judevänliga flaggor på. "Man ska ha nåt man kan stå för" - Laks. AWKWARD hahaha

DKM-spelningen närmar sig med stormsteg. 30/3 GBG. Full patte som förra året. Lr nja.. lugnare på vägen dit kanske hehe. Inte ok o vara full vid 13..

Verkar bli ett sjuhelvetes musikår detta!! Eksjö yngre o Hardcore Superstar (nja.. vagt) avklarade redan och DKM på g som sagt. Detta verkas följas av: Millencolin, NOFX, Lag Wagon, Randy, NFAA (NOSTALGI!!!), Bad Religion, Flogging Molly (äntligen!) o High Hats på west coast riot den 26/6

Som om detta inte vore nog så är Hfred på tapeten i år igen... de är trots allt Raised Fist o Simple Plan (mmmm etta fyra)

Sen chockade Persson med en festival i B'ham med Cock Sparrer o The Business. De e fan casual så de står härliga till. Lika mkt fylledille oxå antar jag..

Tillbaks till tattoon då.. hade precis gjort klart med motivet o en liten textrad ur Forever när jag såg att den finns i ny version på The Meanest of Times - Limited Edition cd'n som man precis tankat. Ett tecken.. helt klart! Bra som fan!

Nähe... nu blir de: The Ten!

.Henke

Kommentarer
Postat av: Danne

Lottning snart.. ge oss barca så vi kan spela med reserverna i kvarten =)

2008-03-14 @ 10:09:44
Postat av: spiff

Arsenal i kvarten, fan för den lottningen, hade hoppats på någon lätt lottning i klass med barcelona eller Man U...

2008-03-14 @ 16:57:37
Postat av: spiff

Stort JA på den festivalen btw... styr du upp det henke så har du i alla fall en compadre =)

2008-03-14 @ 17:02:45
Postat av: Olof

Enda nackdelen med den matchen är ju att ett engelskt lag måste ryka. United får ju promenad till semi..

2008-03-14 @ 17:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0