Em har börjat!

Äntligen, pemiär igår. EM-fest hos Henke med allsång och sjörövar-blom i centrum. Såhär med facit i hand kanske chansningen med Koller inte var ett så speciellt lyckat drag. Nåja, jag har 9 andra spelare kvar som ska samla in de feta poängen till mig. Nicke och Henke har iaf bränt sitt  krut den här omgången. Jefla pepppppeeeeeee. :-) Och Meireles.

Idag är det följande på programmet:
Österrike - Kroatien
Tyskland - Polen

Kroaterna kommer krossa, och skyffla in poäng till min drömelva. Polackerna e nog fortfarande lite skakiga efter deras hemmaförlust mot tyskarna -39. haha. Svinet i tyskland stänker in ett par baljor tror jag, mest för att jag har med honom på mittfältet.

R10 är tydligen nära City nu. Take him! Bara vi får lite stålar med. Har tröttnat lite på hans attityd och inställning. Lika bra vi satsar på yngre förmågor och rensar lite i leden. Nästa säsong, då jävlar! Eftersom han kommer lämna kan jag lika gärna posta de här bilderna.
 
Likheten är faktiskt slående.


En helt vanlig familj.



Hetast igår va Stoffes bet. Bra jobbat! Måste varit uppe på 100k med en insats på 5k på den matchen.. :-) Näst hetast va låten som Mestro drog på, Scooter funkar [alltid!]

Nu väntar beachen..


. Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0