Knäckt.

Satt och lirade/lärde mig Bob Dylan - I want you för fulla muggar. När jag hade skrålat klart och va jävligt nöjd med mig själv faktiskt hörde jag nån trycka av ett solo som heter duga. Vafalls tänkte jag, gatumusikanter? Vill dom battla måntro? Sen kom jag på att Janne Schaffer lirar på museigården idag. La tillbaka guran och tänker inte plocka fram den på ett tag. Fy fan.

Och inte blir det bättre när man istället tänkte slösurfa lite. EksjöEnergi-nätet får jobba hårt idag, Henke fick sin laptop idag och det går banne mig inte att surfa in på nåt utan att det ska lagga. Nätverkskabeln ryker väl borta på Sofieholmsgatan kan jag tro och Bert MIlton lär väl tjäna ett par stålar inatt.

Fotboll? 10 raka utan vinst? Va? Räknar dagarna till La Liga och CL börjar igen......


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Olof

Det här var nog det tröttaste blogginlägget någonsin.. Skärpning!

2008-07-30 @ 16:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0