Stångad av en stormvind


Jaha... då sitter man här o tittar på klockan, den säger mig 02:48 för tillfället vilket innebär att klockfan ringer om ganska exakt 3 timmar... de är ju inte ok nånstans! Låg länge o försökte somna men de gick/går inte.. god bless da intraweb. Gick upp o tog en nattmacka istället o skulle se om de var nåt på tv medans jag åt. Satte makrillen i halsen när jag möttes av de här när jag drog igång boxern. COMEDYGOLD! En p-våffla man inte behöver titta på, endast lyssna! U gotta love it!

Annars har de varit rätt passivt idag, sov länge o bra (spoon for the win!), sen ner o käka pizza (om man nu kan kalla min slice för de) för att sedan åka hem till Eksjö med troligtvis Sveriges segaste bussresa. 321 - Eksjö över Anneberg. Han hem precis lagom till Utd. 1-o i en märklig match. Kunde lika gärna slutat 8-o men istället blev det lite spänning på slutet ändå.

Firades nyår i Nässjö igår. Kalasmat tjejer, stort tack! Boris the blade äntrade kareokescenen lite senare på kvällen med sin egen tolkning av Carolas schlagerdänga: Fångad av en stormvind. Som Carola själv ringde upp o sa vid 12-slaget: "Gott Nytt Boris, du knullade mina öron"

Nähe... om man skulle ta o ge sängen en sista chans!

LEE CHAPMAN for president!

Kommentarer
Postat av: Danne

"jag är stångad av en stormvind.. lala la" =) inte rätt nånstans hehe.

2008-01-02 @ 12:17:31
Postat av: Marren

"stångad av en stormvind"
hahaa
så jävla bra ju
bilderna borde ju läggas upp :P

2008-01-02 @ 20:43:25
Postat av: . Henke

King Of Kareoke helt klart!

2008-01-02 @ 21:05:22
Postat av: Danne

Henke (pals.blogg.se) säger (18:12):
"mmmm mmmm. dricker lite 7,0 cider spetsat med cider nu"

2008-01-04 @ 18:14:34
Postat av: .Henke

tar du dig ton i mitt eget hus =)

2008-01-05 @ 08:37:12
Postat av: Mattias

vafan vill du luvdjävel! Carola sjunger ju fel, de e la jag som har skrivit låten!

2008-01-05 @ 12:50:20
URL: http://www.gooner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0