Silent Assassin


!boner

Precis sett klart Hitman. OMG! Action på 90 min brukar ju inte direkt vara direkt tillfredsställande men detta var nåt i hästvägar. Kan ju vara överbetyg från min sida eftersom jag avgudar spelen men detta är ju by far den bästa tv-spelsrulle nånsin. Pissar ju fullständigt ner Resident Evil (den första) som åtminstone inte behöver skämmas för sin existens som tv-spels film o hitills varit den enda (till vis del D.O.A oxå men de är ju för ögongodiset Holly Valance de..) film i den kategorien som man inte skrattat åt!

Tim Olyphant har ju varit en skön lirare sen Scream 2 men här steg han in i odödlighetsstadiet! Som klippt o skuren för rollen.

Det var leende, spontana applåder o bånge i 90 min från min sida. Vid en scen var de nävarna i luften till o med. De enda som hindrar betyget 4,9 från att vara 5 är hollywoods horande med nån form av "love". I denna sexscen så sätter förvisso Agent 47 en spruta i halsen på tjejen när de vankas blåsjobb men iaf... Den Agent man spenderat många timmar med på PS2'an skulle aldrig titta åt en brud. Fanns helt enkelt inte tid för det när man skulle leverera ett skott i bakhuvudet med ljuddämparen...

När vi är inne på filmspåret så hörde jag en sån skön grej igår på morgonpasset. Var en snubbe som ringde in o skulle svara på filmgåtan. Yada yada yada... efter ett tag så frågade Martina (?) om killen i fråga själv hade sett nån film på sistone han hade att rekomendera varpå killen säger I Am Legend. Hahaahaha.... premiär i Sverige den 25:e va...? Busted! Men jag håller med han!

Trodde jag aldrig skulle hända detta som händer nu.. jag pissar på Resident Evil 2 ggr i samma inlägg för I Am Legend _ÄR_ nog egentligen den enda zombiefilm på kartan efter att den "släppts" Sjukt bra, men sjukt dålig stil o döda jycken hmmm!

Vidare på filmspåret.. var nere på Cahns innan o fixade läsk till filmen. Inget riktigt drag kring uthyrningen längre som "djungel jim" oxå mkt riktigt grät ut om i tidningen häromdan. Nä.. den affärsidén är nog bara o släppa såvida ingen stänger ner internet.. Danne kan ju styra youtube med sin 800 TB's mobil men inte ens han har flugsmälla nog o ta ner nätet. Hehe "djungel jim" ja... jag lovar o sluta kalla han de den dagen han inser att Samme Hansson o jag inte är samma person. Var fan finner han likheten.. i frisyren? Isf är de nog jävligt många som kallas Samme av honom. Idag frågade han nåt om va snubben som hade Pisa (hette de så sist innan dom började snoka bland papiren?) gjorde nuförtiden "jaaa du, inte en aning. Längesen jag hörde från han nu. Hej.."

Avslutar men en skön trailer hehe, den verkar vara het! "u got seeeeerved"

.Henke

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, jag hörde det där med killen och filmen. Snart om att sätta sig själv på pottan!
Det var förmodligen inte one of his highlights! =)

2008-01-23 @ 19:39:27
Postat av: Jocke

Måste ha ner, trailern va ju glödhet, spelet likaså. =) Fan att man sitter på jobbet.. =/ Håller med om att I Am Legend e gryyyym, men för jävligt med hunden. Måste dock påpeka att 28 days later är strået vassare då det gäller story och så vidare, eller hur? ;) den sista trailern.. "This video is no longer available due to a copyright claim by Twentieth Century Fox Film Corporation" ... suuuuuug-älg-sperma-caesar!

2008-01-24 @ 17:30:25
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Jocke

Haha glömde ju, killen på radion måste ju fått sköna kalla kårar när han insett va fan han sa =) "spårar ni samtal sa du?"

2008-01-24 @ 17:31:28
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: .Henke

Hehe man hade ju själv åkt dit på samma sak säkert!

28 days later är filmhistoria. Brände krutet på rykten o trailer hehe. Nåja.. Meet the spartans var de trailer för iaf. Finns väl sisådär 200 st andra som funkar hehe. Check it!

2008-01-24 @ 22:16:29
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: .Henke

Men vafan.. var de båda filmerna som var bortplockade haha.

DANNE: Öppna youtube!

http://youtube.com/watch?v=vAK7djLrj24

http://youtube.com/watch?v=5Wfj8fzSLog&feature=related

dom kanske funkar

2008-01-24 @ 22:24:06
Postat av: Danne

sorry.. funka nu lr?!

2008-01-24 @ 23:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0