Say it aint so!

image104Varit ute hela dagen idag med jobbet. Kom tillbaka och inom loppet av 10 minuter hade jag tagit emot 2 samtal och 3 förfrågningar om jag hade sett handbollen. Nej. Jag tittar inte på skit. Vad är det som är så speciellt med handboll? Kan det vara att inte en jävel följer reglerna och sprintar både fyra och fem steg för mkt? Eller att idén att smälla upp en lång försvarslinje där man studsar upp och ner och passar bollen i sidled innan man kastar iväg den på en IQ-befriad målvakt (för det måste man fan va om man står i ett handbollsmål frivilligt). Knorren då, ska det vara snyggt eller tekniskt? Eller det där klistret på bollen, klarar dom inte av att kasta en boll utan klister kan dom lika gärna använda fötterna som normalt folk. Förknippar bara handboll med fyra grejer. Gurkburk, kompiskollektiv på 90-talet, feta prillor och en lång ful hammarbyare som vägrar klippa sig trots allmän begäran.

På väg till jobbet idag såg jag att Matte skaffat bil. Grattis. Själv va jag inne en sväng på Atteviks idag och tänkte skaffa mig en sån här. Endast 325:-, plus tre nollor då..  efter att ha kollat saldot lite snabbt upptäckte jag att jag inte ens har råd med en sån här. Hatar egentligen Atteviks och Nybergs, speciellt Nybergs. Jefla öfverklass. De har verkligen inga mellanbilar. Har du inte minst 200 laxar på fickan kan du lika gärna börja putsa försäljarnas skor när man går in där. "Om vi har nåt begagnat? Njaaa, vi fick ju in den här c70 caben för nån dag sen, så du kan väl få den lite billigt."

Nyttiga bakelser är gott.

Txiki är het. Vanligtvis behöver han bara vifta med den blåröda flaggan med vänsterhander och hans feta plånbok i den andra så kommer spelarna som på ett lämmeltåg. (Henry m.fl.) Eller så finns vi bara till och är anledning nog att vilja bli medlem i Blaugrana. (Kongo-kim) Eller så vill man bara hem. (Cesc) Vore faktiskt riktigt hett om kimpa kom till oss, han skulle i varje fall fortsätta utvecklas. Men det roligaste vore nog ändå att han lik förbannat skulle bli petad av tacos/lagerbäck aka. Humle och Dumle.

Farbror Bush är en jävla tomte.



. Jocke

Kommentarer
Postat av: Danne

http://www.youtube.com/watch?v=sTq8i8uhfQg
hahaha =)

2008-01-24 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0