CL och "ny" gitarr

Igår drog CL igång igen, underbart. Äckligt dock att Liverpool på något sliskgt sätt lyckas hålla sig kvar. Nu vet vi iallafall vart Benitez transferpengar tagit vägen. Domaren såg jävligt nyrakad ut... Kan konstatera att Henke tog en öl för mycket igår. Jag är inte sur, jag är besviken. Roma knäppte marängerna på näsan igår, mycket fint. Man vet förresten att Barca spelar en säker match när de inte visar matchen på TV6. Vet inte vilket skräp de visar på TV6 idag men här är kvällens matcher:

Fenerbahce vs. Sevilla - Sevilla, ni vet vad jag tycker om turkiska fotbollslag.
Arsenal vs. Milan - Skit möter skit, vet inte och bryr mig inte.
Lyon vs. Man United - Gamla ur-djurgårdaren Kongo-kim får lira mot de röda jävlarna. Har inte sett många matcher med Lyon men det blir väl troligtvis den roligare matchen att se på den här omgången.
Celtic vs. Barcelona - Klock. Grymt tryck på ön men jag tror på kryss eller vinst. Även om det skulle gå illa ikväll mosar vi de gröna små nissarna på Nou Camp i returen.

Lämnade in min gamla Levin-gitarr för en vecka sedan, igår ringde killen och sa att den va klar. Guldklimp! Han glömde dock att fästa dit en guldknopp så man kan köra med axelband, så jag får lämna in den igen på lördag med jag kunde inte hålla mig utan hämtade den idag så jag kunde få lira lite tills på lördag. Den här gitarren låter inte, den sjunger ackorden man spelar. Fan va fin den är. Här är lite bilder.

image139 image140 
image141 image142 
 image144 image143


Det här ser ut att vara ett solklart resultat av att kvinnan i fråga har fallit och landat lite olyckligt. Varför ens ställa frågan? /ironi

Nu blir det repris av Robins. Kanon. Forza!


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Mattias

"hon ramlade" mmmm haha. Sådär skulle du se ut om vi gick en rond! :)

2008-02-20 @ 18:52:44
URL: http://www.gooner.se
Postat av: Danne

Interhororna ska vara glada att det bara blev 2-0 i röven. 2 solklara straffar som jag ser det.. så 4-0 hade inte varit omöjligt på något sett. forza rafa! :)

2008-02-20 @ 22:55:55
Postat av: .Henke

har man inte balans i fyllet ska man sitta ner o inte smutskasta de ack så hederliga poliserna i amerikat!

2008-02-21 @ 16:42:47
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Danne

kan nån kolla om det blåser ute. Dra åååååt hela helvetet..

2008-02-22 @ 18:23:27
Postat av: edie

Vaddå äckligt att liverpool hållit sig kvar ska duha spö eller??????

2009-05-15 @ 10:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0