fy fan för träning

Vad får man om man korsar Herr Hitler och Anna Skipper? Svar: Bobben.

Efter att ha legat på sofflocket under hela sommaren och inte ägnat sig åt annat än att bälja i sig glass, fet mat, goda såser och annat skit har jag nu påbörjat mitt träningsschema igen. Satan. Har varit ute 2 löppass nu med bebo och det har varit vidrigt hittills. Bobben springer likt en kenyan när han stäppar fram bland eksjö skog och mark. Elefantlungor. En annan kan knappt lyfta fötterna och röra sig framåt. =/ Men men, det är bara att kriga vidare likt en järnkamin för fitt måste jag fanimej bli inom 3 veckor. Så hårt hårt hårt, och tyskt.

Har även börjat med gympass. Efter 2 pass på raken kunde jag knappt röra mig, stel som en pinne. Varenda muskel stod som i givakt, men nu börjar det dock släppa. Måste säga att jag har hittat ett hjälpmedel. Efter att ha kört rally-kalles egna gocart en timme skadade jag loss på varenda liten muskel i kroppen. Som massage, fast lite mer manligt.




Igår krossade vi för övrigt ett riktigt träskgäng. Kvastarna. Ha ha ha. Lägg ner den där jävla megafonen för övrigt, lät som en böneutropare. Upp i tabellen!! UPP UPP UPP!! PL har börjat. ...... va? va det nån som brydde sig lr? Snart e det La Liga, den riktiga fotbollsligan. Jo jag tackar.

 Dags för dush innan jag gråter mig till sömns över min usla kondis.


. Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0