Eksjö Tattoo

Japp, jag va där! Bra shit. Ställer mig på samma sida som dom som vill lägga ner Nordic Battlegroup. Skicka karolinerna från Eksjö istället. Skicka ner ett par kanoner och gevär med flintlås till Afrikat, barnsoldaterna skulle skita knäck med en gång om de mötte en bred front med påpälsade pensionärer i sina blå-gula dressar som sakta sakta lunkar framåt med 5 meter långa pålar.


Blev precis sugen på en Guiness...


:D


Idag ska jag sno bucklan från Franzén, jag tippar på att jag drar ifrån de första löpmetrarna men sen hinner de nog ifatt mig. Kul ska det bli.

Igår gick Djurgårn vidare till kvalomgång 2, men det satt långt inne om man så säger. 0-0 var helt enligt planerna eftersom vi e bättre på bortaplan. Vi forcerade snabbt in 2-0 för att sedan ta det lugnt och spela av matchen. Djurgårn valde dock att tappa ledningen i vanlig ordning och letterna satte 2 bollar på 1 minut. På övertid gjorde dembo en enhandsräddning och letterna smekte även trät innan domaren blåste av. Om 2 timmar är det lottning, hoppas på ett roligt lag man kan kolla på. Gruppspel? Nja...

Jobber kallar.


. Jocke


PS. Hagge ska bara vara tyst.

Kommentarer
Postat av: .Henke

skön ölreklam asså! inte lika god öl dock..

2008-08-01 @ 21:51:22
URL: http://pals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0