taftamanabag

Ja var ska man börja, mycket har hänt sedan senaste inlägget. Tokig match mellan Liverpool och Arsenal senast. Det finns lag som har tur, och så finns det lag som har sanslös tur. Det va iaf underhållande att se matchen. Kan tänka mig att Matte kokade efter kallduschen, hade nog gått upp på vinden med ett rep + ögla i handen om jag råkat ut för samma grej, speciellt efter Theo's grymma rush över hela planen som skickade vidare Arsenal. Men sen kom det heta Fröjdfeldt in i handlingen haha Han är inte värre än Frisk iaf.

[Det här] va lite tokigt faktiskt.

 Drömelvan går vidare, behöver väl knappast säga vem som leder den. Gjorde ett par heta byten igår som förhoppningsvis ska bära frukt. Den som lever får se. Behöver väl förresten inte säga vem som ligger sist heller, *host* börjesson *host*, hela 44 poäng bakom den som ligger näst sist. Och för er som inte vågade vara med i årets upplaga så har ni den aktuella ställningen här:

image198


Undrar va minimistraffet är för mord på bröder. Packen Shulman började gå min på nerverna och nu e det fanimej nära.

[Ricky Gervais] är med i Gordons nya serie, F-Word. Kul kul.

Sebbe fortsätter leka i Allsvenskan. Det trodde man inte förra året när han köptes från Enköping tillsammans med Martin. Tror det blir lekstuga på söndag. Dembo e iofs borta, men jag tror Oskar klarar det galant. Martin e tillbaka och jag tror faktiskt att nylånet Neboj?a får hoppa in och presentera sig i slutminuterna. FFF!

[Nerve & IFC] har listat vad enligt dem är de 50 bästa komiska sketcherna från engelskspråkig TV. Kollade igenom alla igår, och det var väl en del som saknades kanske, och en del funkade inte eftersom de va länkade till hulu, som bara tillåter jänkarna eller personer på 140kg+ att kolla på klippen. Men för att ni ska slippa ragla igenom alla så räcker det med att kolla in klippen nedanför. Enjoy!

Klassikern "More Cowbell" (#50)


Monkeytorture (#44)


Citizen Kane (#40)

(den här påminner om snacket på bussen mot Peking =) KiTH är förresten grymt skoj!)

Saying Goodbye (#37)


Four Yorkshire Men (#32)

("Luxury" haha - Monty Python FTW!)

Four Candles (#31)


Head Crusher vs. Face Pincher (#27)

(Roligaste KiTH-skiten tror jag)

The Racial Draft (#12)



Whos on first? (#2)




Dags att sätta på kaffekannan, spiff kommer på morgonbesök för att visa upp sin nya bil, och för att sno lite alubm till sin externa hdd.

Förresten, hörde jag barca-united, semi, på plats? Fan så hett!!!!


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Micke

Står det nybörjare på eran rank?
Hmm konstigt, på min står det PRO undra varför !

2008-05-07 @ 01:51:11
URL: http://www.kronofogden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0