Deadline för Drömelvan imorgon!

image186

Ja grabbar, och flickor (Danne), nu är det dags att visa färg. I övermorgon, lördag, klockan 15:00 går deadline för årets Drömelvan. Just nu är det bara spiffen, buch och undertecknad som är med i ligan. Ingen annan som vågar, eller? Klicka på länken nedan bums och registrera erat lag. Ligan heter "Drömelvan Säsong IV"!

[Ta mig till Drömelvan!]

Idag baxnade man rejält. Hade både fönster och balkong öppen idag eftersom vädret tillät. Rätt va det är så börjar det lukta sommar på allvar, nån jefvel hade dragit på grillen. arggh!! Jag hade nästan glömt bort hur gott det luktade, sjukt. När drar vi igång grillsäsongen grabbar? Jag röstar på omgående. Tänk er en [sån här.] *mmm* Det var för övrigt en sådan liten köttbit på 750 G som Benny sög i sig för 2 somrar sedan. Han försökte kväva min stackars elgrill när han la över köttbiten likt ett täcke över grillen. Det bara väste lite och jag såg min elräkning skjuta i höjden. Han sköljde ner sin köttbit med en 33cl cola. Tilltugg eller sallad? Haha nä, sånt äter inte maskarna. Kött ska're va!

Champions League igår. Kul att en dansk "avgjorde", speciellt Bendtner som en annan bloggare propagerat så förbannat för. Inte lika bra längre, va? =) Hur svårt kan det vara att flytta ett ben ett par centimeter? Barça vann ju för övrigt, som väntat, sitt möte mot tyskarna i blått. Fult spel i den matchen, inte lätt att möta 11 man som faktiskt kan hantera en boll. Den enda som va bra va väl den gamla dif-dansken som de bytte in i slutet, ett par farligt nickchanser. Som min bloggkollega påpekade i föregående inlägg så gillade jag Rijkaart's taktik.

Full Fart Framåt!

Läs förresten [det här], iaf det första stycket.

På lördag e det hemmapremiär på Stadion mot danskjävlarna, på söndag hemmamatch/slakt mot Getafe, och på onsdag nästa vecka är det returen mot Schalke 04. Intensiv vecka med många fina matcher. Hoppas myp2p.eu levererar lite bättre den här gången. Vilken sida hittade du den heta ukrainska streamen Henke?

Bra träning den här veckan förresten. Igår delade man gym med Matte, Benny och diverse folk. Rätt bra pass. Tillfället kom då Matte kunde sätta på sin rykande färska Hits4Kids men avböjde. Lamt. Hoho. Imorgon blir det brännemo med Jonne, jag kommer dö.

Kommer ni ihåg Henrik Berggren från BD?



. Jocke

Kommentarer
Postat av: Mattias

ja, för det var ju inte domaren som avgjorde den matchen.....

2008-04-04 @ 10:12:45
URL: http://gooner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0