AIK + inavel = sant?

AJK har "värvat" en spelare till sitt damlag. Jag misstänker att ordet värvat är kodord för lyckad inavel eller kloning, för [Lisa de Vanna] är jävligt lik tjockisen Nisse-pisse. Kolla här bara:

image199

Skrämmande.


Slå upp ordet hjälte och du hittar Sean Avery, eller hur Benny? Iskallt och urläckert! [klicka]

Matchen igår, ja vad ska man säga egentligen. Blir kokande förbannad på clownkanalen TV4 som har Ekwall vid ringside som lämnar skitrapporter medans han njuuuuuter av sin airtime, men det blir ju inte bättre för i studion sitter Olof Lundh och spyr, det låter iaf som om han spyr, det går inte riktigt att höra vad han säger. Men om man mot förmodan skulle höra ett par meningar av den här ofantligt inkompetenta femtehandsvalet börjar man bara skaka på huvudet för jag förstår inte ens i min vildaste fantasi hur den mannen kan få en summa pengar insatt på sitt konto varje månad, av TV4, för det har gör. Det borde vara tvärtom, han borde sätta in lite pengar till oss som inte hinner byta kanal när det är dags för studioTV.

Nu blev det sidospår, matchen.. Per gjorde en riktigt bra insats igår måste jag säga, medans doktorn stod för 3 heta missar, DIF borde alltså ha vunnit men ibland går bollarna inte in. Lipsillen Näfver gick en på nerverna med, han låg nere 4 gånger och ojade sig. Det gör ont att möta DIF. Eller så snubblade han bara på konstgräset och svedde knäna. Pajasarena. I slutet av första och andra va Arbogaspela.. f'låt, örebroarna, riktigt trötta. Där hade vi ett par fina chanser och hade övertiden varit 6 minuter istället för 3 så hade vi nog faktiskt vunnit! Vi är iaf fortfarande obesegrade, och det känns skönt. Nästa match mot makrillarna hemma, tuff match, vågar man tippa 2-1 igen?

Drömelvan orkar jag inte kommentera för det går så dåligt, jag leder visserligen med Tim har sån äckeltur och går nog om den här omgången. Usch.

Vad mer, jo, jag är glad att jag inte bor i [Danmark]. Ytterligare en anledning till varför vi borde sätta upp elstängsel och gräva en kanal jäms med Halland och Småland.

Nu är det frukost sedan e det full rulle hela dagen. Revanch på vetgirig ikväll spiff? =)


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Bensa

5-3 inatt... 3-1 matcher! NYR! LA la la la! Kungar är dom alla!

2008-04-17 @ 11:26:00
Postat av: Agge

Och alla djurgårdsapor är lika Pa Dembo Touray:)

2008-04-17 @ 14:58:23
URL: http://agge44.blogg.se/
Postat av: Inavlad själv?

eller ?

2008-04-17 @ 16:29:56
Postat av: Jocke

Agge: Klart man vill vara stor, snäll och prata rolig svenska! Du firade väl Dembo-dagen idag va? =)

Inavlad själv?: Nopes, om du tittar på bilden i inlägget så är den på Nisse och Lisa, inte på mig. Det står till och med i inlägget. Svårt att känna igen sina spelare?

2008-04-17 @ 21:18:46
URL: http://pals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0