Årskrönika


Dags o summera året som gått då.. ..men först hälsa mig själv tillbaka till bloggen. Juden har ju fått löpa fritt här inne med de ena barocka inlägget om barca efter de andra. De e inte ens ok. Men vi alla vet ju vad som händer när man basunerar ut på förhand vilka som kommer vinna... ett trick som han där nere bara ler åt. Speciellt när man skickar sms i viktiga matcher o inte kan hålla sig tills matchen e avblåst..

Nåja.. here goes

Årets hus: Limpans, odiskutabelt dessutom

Årets kock: Danne "burned burger" Claesson

Årets Cock: Robban (som varje år)

Årets film: 300 "WHAT IS THIS?!"

Årets våldtäktsoffer: Roma som tog den i räääääva 7 ggr på hemmaplan alternativt killen i skogen

Årets yngsta: Nia Trea eller Etta Fyra om man så vill

Årets fucking yes: Chelskis applåder på Old Trafford till MÄSTARNA som jag vi brukar säga

Årets fyllekalas: Ayia e ju rätt solklart men Dropkickresan var rått oxå. O sen alla SJUKA fester hos The Limp

Årets skiva: DKM´s nya

Årets låt: The Hives - Return the favour

Årets låt live: DKM - Wild Rover och Engdahl o co's Farewell My Hell på Mickes Releasefest

Årets handyman: Juden. Nej... verkligen inte... AHHHH BOB SAGET

Årets nya smeknamn: Damp, grattis wikby!

Årets mailadress: Festsomfan@ Så sjukt mkt fest är de!

Årets flytt: Min egen alt Anderson & Owen H

Årets practical joke: Matte o Limpans

Årets misslyckade practical joke: tama försök till julspex. Ringde nån?

Årets tuppfäktning: Micke o Benny. blir mer klart om vi tar de på eng..

.. COCKfight of the year: Micke o Benny

Årets spelare: RONALDO (den smale) Får ju ta upp de här eftersom fifa o fransmännen är tomtar

Årets mål: John "kopkiller" O'shea 1-o på anfield i 91:a minuten.

Årets talande tystnad: Dannes stirr ut i tomma intet efter årets mål! ONE LOVE!

Årets återställda ordning: Premier League men även La Liga, HATA BARCEJÄVLALONA

Nä nu orkar jag inte mer, galet sliten efter en galen kväll, Inte ens en torsdag asså...

GOTT NYTT FUCKERS

. Henke


Kommentarer
Postat av: Jocke

hehe jefla sopropt, jag e the handyman himself =) synd att jag missade dannes stirr, hade varit nåt =)

2007-12-31 @ 00:21:41
URL: http://pals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0