Revenge of the jew

Skönt att man har arbetsplatsen på marchavstånd från kärret där myggen tydligen spawnar. As är vad de är. Så fort man släcker lampan så börjar det surra, dom liksom hoovrar runt ett tag för att spana efter landningsställen (läs. hud som inte redan täcks av pansartäcket). När det blir tyst så bör man vara på sin vakt, det är lugnet före stormen. Men igår mötte de sin överman! Pepprade dom en efter en tills det bara va en kvar, jag misstänker att det va ligaledaren. Efter alla myggbett jag fått på jobbet var det tamejfan dags att ge igen lite. Filmade sluttampen när han började rycka med nosen i ett sista rop på hjälp, men si det hjälpte föga! OBS! Det blir roligt efter cirkus 48 sek.




R.I.P.


Har förresten en liten present (Save-as) till Henke och Boris så här på kvällskvisten en skön söndag. Tänkte direkt på er när jag hörde texten, era åsikter på pricken, right? :-)

Sport: Den manliga ligan drog igång idag och ett kryss borta med 11 mot 10 man de sista 20 är inte acceptabelt. Nåja, premiär nerver kanske? (...)

Hett tips, har man tråkigt på jobbet är det bara att surfa in på http://www.mousebreaker.com/  och se timmarna flyga iväg! Hetaste spelen är Pinch Hitter I och II, postar screens sen, vill inte knäcka flickan på åvalla med mitt feta highscore.

Till sist, en gissningslek.. hur många personer tror ni bor i det här hushållet? Finns för övrigt 26 stycken par skor på bilden, och undertecknad äger 5 av dessa..

image30 
Rätt svar: 2 st..


. Jocke

Kommentarer
Postat av: . Henke

hahahha du är en djupt störd man de vet du va!? O låten e inte ens ok! =)

2007-08-27 @ 00:16:12
Postat av: Mattias

VAFAN ÄR DE FÖR LÅT!??????? jag ger den en överstruken geting som betyg iaf :) blev förbannad när jag hörde den. :)

2007-08-27 @ 09:22:36
URL: http://www.gooner.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0