"Va fan hände"

Ja... va hände egentligen!? En fråga som e ganska återkommande under helgen..
Fredagen som under långa stunder skulle varit lugn urartade i spritorgie sponsrad av våran egen husgrek. Svartsprit på alla tänkbara sätt. O att ett sen ha mage o "bjuda" sina kompisar på helrör betalda av blackjack-marker tycker jag e ansvarslöst!... Lr var de hetsandet av inköpen som var de... kommer inte ihåg..

..lördagen började där fredagen slutade ungefär.... "ofan, sprit i omlopp, ge mig"

2 sköna möten under lördagen dock, ett första med min psykolog, om än att certifikatet såg paint-aktigt ut så visst... men sen mötte jag min första homoerotiska frisör! Hahaha ja herrejävlar.. Hela grejen började med att jag missade "öppe"-tiderna med min vanliga nysvenska frisör o fick gå till nr2 (/3.. ja vi har inte fler. vi är ju en småstad trots allt) Hade vissa vibbar av denne man sen tidigare att han gärna kontrollerade min hårbotten med fingerspetsarna lite mer än ok för min del, men fine liksom! Vill man vara fin får man lida pinnen lr nåt sånt..

När jag klev in så visade de sig att hans yngre "vikarie" hade lördagsöppet.. Det ska sägas att jag hade förutfattade meningar redan när jag gick in... men när han efter 2 min's klippning släpper denna fråga "hur vill du ha de där bak?" blir man ju lite orolig.
Mitt svar var "aldrig tänkt på de, inget jag nånsin tänkt på faktiskt" Han kontrade med "nä, inte lätt utan speglar" Här började jag bli jävligt misstänksam asså... Men de fortsatte o han måste kännt av vissa aggresiva vibbar.. Hur lr hur så fick vi iaf gång ett skönt samtal om premier league när han såg "MAN UTD" i nacken... O han ska fan ha cred när han var klar o skojade till de med  "nåt i håret?" Jag kände mig tillräckligt säker på var han stod o svarade "Nej... inget klet i huvudtrakten faktiskt" Ett skönt skratt o 100 kr fattigare. En suspekt men rolig upplevelse. Men nästa gången jag "ansar pälsen" blir de hos trygga mamma...

Kvällen efter de är så jävla suddig. kebab är iaf de bestånde intrycket o den är inte GI nånstnas.. USCH! Sårskorpa på knät o nycklarna i kylen talar för sig självt för jag kan inte redogöra för de iaf!

Nya tag på fredag! Firmafest i norrköping..!

Vill inte men kan inte låta bli, spirten räddar mig från verkligeheten just nu! ARRRRRIBA

.Henke

Kommentarer
Postat av: Mia

Du ska helt enkelt vara glad att du har nåt kvar när du kommer ut från dom, man vet ju aldrig med dom där hur-vill-du-ha-det-där-bak-typerna :) "oj jag klippte fel" är ett vanligt förekommande fenomen, liksom "du ville ha det helsnaggat va?" :)

2008-10-01 @ 21:11:25
URL: http://miabergstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0