Tick-tack poker

Spelade.. eller.. ja.. briljerade, på tick-tack poker innan idag mot stoffe. Mycket lipandes om rigg, fusk och tur.
Men poängen talar sitt tydliga språk - KROSS!






Har fått IQ's senaste reklamlåt på hjärnan. Reklamfilmen e riktigt bra, och låten är tokigt trallig. När jag väl gett mig fan på att hitta en sak på ze interweb då hittar jag det, så efter galet mycket letandes på diverse sidor fick jag äntligen ner låtfan. Boyashaka! [Save-as]

Hatar när jag e ledig och Linda jobbar, då betyder det att jag måste skaffa föda själv. Det är här Lindas argument om varför det är bäst att hon lagar mat i huset kommer in - i suck. Men idag tänkte jag fixa till nåt riktigt fett, efter mycket tankeverksamhet slutade det med att jag kokade 5 viktväktar korvar och micrade korvbröd. Det blev bäst så. Lite Johnny's senap på med förståss. Bon apetit.

Nu ska jag iväg på övning, klippa gamla bilar - skoj!!


. Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0