Måndag

Rolig dag idag. Skit på jobbet. Inte kul att stå och ta emot skit i en timme, och man under lag inte får använda knytnävarna. Jobbigt när nån står 30 cm ifrån och och skriker och gormar om hur dum i huvudet man är, hur värdelös man är, att man är skit och att klienten verkligen längtar och räknar ner tiden tills jag slutar. Och så fort man öppnar munnen med lugn röst för att tagga ner situationen möts man av ett "HÅLL KÄFTEN LA-LA-LA-LA-LA *hålla för öronen*". Som att möta boris en kväll på stadt och be om en gratisöl i baren. =D

Ringer fan fortfarande i öronen förresten. Ska dra en timme övertid för sveda och värk. Nåja, det muntrade iaf upp att se den här lappen på en brevlåda som va uppsatt på ett ställe jag va på idag. Cheferna: "Vi bryr oss om er, fast inte så mycket."



Varför ens slänga upp en idélåda? Hade jag jobbat på den platsen hade jag tagit det som ett hån faktiskt.

Ett hån är även det här. Ett hån mot människosläkten. Hur fan kan man gå på all den skit som kablas ut på FOX? Fick många goda skratt när jag bodde i k-hamn och faktiskt hade FOX i kanalutbudet. Hela deras nyhetsgäng med reportrar är så fruktansvärt obalanserat så det va fan löjeväckande. Det sjuka är att folk tydligen går på det. FOX luktar Tyskland på 30-talet med Goebbels i spetsen.

Christina spelar i real nästa säsong.

Sjukt förresten. I lördagens avsnitt så kom Asgards tillbaka i serien. Fast det här va bröderna till Asgards som befann sig i Ida-galaxen. Grejen är nu då att deras gamla bröder som bröt sig ur Asgardssläktet har funnits i Pegasus-galaxen hela tiden, men gömt sig för Wraith, som ni kanske förstår. Deras teknologi är inte lika bra som Wraith eller deras bröder från Ida-galaxen, som tyvärr dog ut i sista avsnittet av Stargate SG-1. Avsnittet slutade iaf med att våra vänner från Atlantis sprängde efter mycket om och men Ancients gamla utpost, galaxen är räddad! Wraith kan återigen använda sina Hyperdrives och människorna kan säkert färdas genom sina stjärnportar igen, puh. Det ska bli spännande att se i framtida avsnitt ifall de kommer tillbaka. Det skulle inte förvåna mig nu om Replikatorerna/Asuranerna kommer tillbaka med. Stargate är fan bäst!


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Mattias

vafan fick du skäll för då? Det var inte igår man fick en utskällning ala hårtorken :)

Fast skulle nån av mina chefter säga håll käften till mig så kan jag garantera att jag är arbetslös medans han är medvetslös :)

2008-10-14 @ 17:36:40
URL: http://www.gooner.se
Postat av: .Henke

Du är lite ditt jobbs idé-låda va...? Lite som ett hån mot arbetsplatsen!

2008-10-14 @ 20:15:28
URL: http://pals.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhopp kikar in:) Hoppas du får en trevlig kväll! Gillar du scones och vill bli lite suktad så tycker jag du ska ta och kika in;) kramar

2008-10-14 @ 20:21:14
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0