Say what!?

Nu måste väl ändå Danne ge upp drömmen om gamle Steve...



Det går åt helvete för Djurgårn. Men det går ännu sämre för AIK. Så humöret är till trots på topp.

Det ryktas att Henke va ute och svängde sina lurviga i den Kungliga Hufvudstaden i helgen. Jag har känt honom sedan hans far kapade ner farfars björkar och skövlade upp min gamla lekplats för att bygga ett percyskrytbygge på den plats jag brukade gunga glatt till tonerna av Mitt sommarlov med Anita Hegerland. Jag har aldrig sett Henke dansa innan. Om man räknar bort alla gånger han dansat ut från hotellet med en vakt på höger- och vänsterflanken vill säga. Frågan man ställer sig är väl om han sjöng på Uggla samtidigt när han ändå va igång. Lågoddsare.

Det här ska jag testa nästa gång Nordea hör av sig... =)

Skönt "dunsljud" när han ska visa sig på styva linan och spexa.

Nahe, sitter på jobbet. Dags att vara lite produktiv kanske. Förresten, såg på texttv innan att börsen har gått ner, igen. Borde den inte ligga på noll snart? Har ju fan sjunkit i flera veckor nu. Bluffbranch det där..


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Mia

Du missade nåt, vill jag lova ;) nästa gång glömmer jag inte kameran!

2008-11-11 @ 17:18:28
URL: http://miabergstrom.bloggagratis.se
Postat av: .Henke

alla som inte dansar är våldtäktsmän!

2008-11-13 @ 14:55:10
URL: http://pals.blogg.seblogg.se
Postat av: .Henke

Hade varit bättre med vinprovar-bengt istället.. =)

2008-11-13 @ 14:59:30
URL: http://pals.blogg.seblogg.se
Postat av: Danne

Skönt iaf att se att gode steve är lika grym som vanligt..

2008-11-13 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0