November rain

Dåligt med update här på senaste!

Svart --> Ljusgrått --> Mörkgrått --> Svart
Fan vilka pigga de färger de är nu... ser ljuset när man e på väg till matsalen... skjut mig..

Men November anno 2008 kommer ändå gå ner i historien som en av dom bästa Novembermånaderna nånsin!

De började ju med Glasgowresan. Dom flesta har väl sett bilderna från de äventyret haha. Glasgow får 5/5 Pints! Underbar stad med relativt underbara människor. Stor Britaniens svar på Danmark dock... svälj gröten för helvete! När man sa att man var svensk blev men avgudad haha... Sjukt hur stor han fortfarande är Gubben Larsson!

Efter de var de några galna dagar i Hufvudstaden med rykten om dans o vansinnigt förbrukande av drinkar.. varför dricka öl när drinkar är så mkt dyrare liksom

Äntligen fått göra klart min Dropkick-Pirat hos Lakss oxå.. tog bara 7 månader men de var de värt nu när läkningsprocessen är över! Den karln kan svinga en nål minsann!! Har för övrigt ny tid den 28:e. Motiv ngn? ... Nähe.. ok!

The Killers nya album kommer snart med! Glasvegas gick ut med nyheten att dom kommer till Sverige i Mars. Volbeat likaså. Biljetterna till volbeat försvann som en löning så de var bara o vända sig till ett skumrask-företag men de får gå. Glasvegas är de inget datum bokat än men när det blir det så är de jag som köper biljett iaf!

Ny mobil med.. funkar från start utan att man ska behöva göra några inställningar i jkpg?... Jomen tjena.. värsta problemet hitills va de gäller 3 AHHH BOB SAGET!! Kan skicka sms på maxlängden 70 tecken!! Med andra ord inte ens hälften av ett normalt.. allt utöver 70 tecken o ett tryck på "skicka" så dör mobilen... Jo men de verkar ju logiskt. Snart åker Nokia 3330 fram... den tålde tamigfan allt! Säkert fortfarande batteritid kvar oxå...!

Nu ska jag kolla Holland-Sverige... lr näe... jag kollar Tyskarna-England istället... lr näe... bara Carrick som är med ändå.. Får bli o vänta tills 01 då Anderson-son-son lirar mot Viva Ronaldo o Nani. Skulle smaka fint med 3 skador där... HATA LANDSKAMPER!

De var nåt mer som hände i November... mmm ja just de.. föräldrarna drog till Brasilien ikväll så var de ja... när jag trodde dom skulle fråga om jag ville med frågade dom om jag kunde ta hand om katten... vafan e de liksom! "Tack men nej tack"

.Henke

Kommentarer
Postat av: Mia

- Henrik, vi ska ju som du vet till Brasilien...

- Ja?

- Skulle du vilja..

- JA JA!! Hundra gånger ja!!

- ... ta hand om katten i två veckor?

- va? VA?



"Rykten" ja.. Ingen rök utan eld and your pants were on fire!!

2008-11-20 @ 08:53:53
URL: http://miabergstrom.bloggagratis.se
Postat av: .Henke

De var dom inte! Visakortet var de däremot =)

2008-11-20 @ 20:14:06
URL: http://pals.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0