Follow follow follow 'cos UTD are going to Glasgow



Fucking yes!!

Söndag igen då.. alltid lika jävla tråkigt och nu dessutom skitkallt! Mina element påminner mig själv på jobbet. Man e där... men mer är de fan inte! Får snart knacka bort is från duschslangen på morgonen tror jag!

Men de är ändå inte så jävligt idag. Bara en dag med jobb kommande vecka! För på tisdagen styrs skutan mot Glasgow! Ska bli riktigt nice! SKulle vara kul o se ett mål denna resan dock! Kommer göra stan osäker Tisdag och Onsdag, go mental i casualaffären innan hemresa på Torsdagen. Stanna kvar i Sthlm för lite partajj där med samt kolla arse-UTD!

Glodde på Sågen 5 innan.... Enough is enough.... kvallen var dessuom sämre än jag själv när man slog upp ögonen idag. Mitt xbox la av häromdan med.. mer utgifter! MM love it!

Hull gjorde ett sött försök att ta poäng på OT igår.. cred för att göra 3 mål dock.. bra men inte bra nog mot United..

Nähe.. tillbax till ångest med HH!

.Henke

Kommentarer
Postat av: 9

http://uk.youtube.com/watch?v=r8cDvm26VYI&feature=related lala la =)

2008-11-07 @ 15:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0