coming soon..

Med lönen kom teknikbegäret. Har väntat i snart 2 månader på att köpa den här. Det är min nya ögonsten. Kolla in linjerna, formerna, den cleana vita pianolacken. Jag ryser. Den bygger på en bantad version av Linux och man kan bygga ut den hur mycket man vill i princip. För tillfället är den är utrustad med en Western Digital Caviar Green WD10EADS 32MB 1TB.. *dreglar* Ligger inne med 1.9TB nu! I skrivande stund väger mitt musikarkiv in på 134 Gb. 29 407 låtar.. and counting. Snart tar jag P3s skivarkiv. :-) Den som är snäll får ett konto. Förutom Boris, du kommer bara att pilla med sånt som du inte ska pilla med.

Här är snyggingen:









Det suger att vara djurgårdare just nu. Inget går som det ska. Nästa säsong, då jävlar!

Btw, dra inte ner offsprings nya. Hej fjunpoppunk.


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Mattias

tack för att du litar på mig :) exakt vad är det? ge mig en länk :) och ett konto annars rootar jag din lägenhet :)

2008-11-02 @ 20:20:02
URL: http://www.gooner.se
Postat av: .Henke

Nya..? För att ha så mkt musik laggar du nåt enormt! =) Och jo... mkt bra skiva för övrigt!

2008-11-02 @ 20:52:32
URL: http://pals.blogg.seblogg.se
Postat av: Jocke

Matte: skickar lite länkar på msn sen.



Henke: Det är sånt jävla flöde av musik här borta att det laggar av sin natur serru, ny är allt ifrån en månad och nästa vecka. =) Måste dock säga, tyvärr, att skivan har börjat fastna.. =/ jävla popproducent som svängt ihop skivan. Första spåret börjar gå på repeat hehe

2008-11-03 @ 16:00:27
URL: http://pals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0