Comment ça va

Om nån har den låten, rubriken, så hojta till. Hittar den för satan inte nånstans. =/ Den svenska versionen sjunger Kikki "falukorven" Danielsson.

Har inte skrivit nåt på bra länge, det beror på att jag haft två projekt på gång nu de senaste 3 veckorna. Nämligen [detta]. Ny design, ny kod, ny sida helt enkelt. Efter många timmars kodknackande blev den äntligen färdig. Personligen tycker jag den är mycket modernare och fräschare än den gamla, men min åsikt kanske är aningen partiskt.. :)

Mitt andra projekt har varit [sånt här]. Den sista övertändningen när det e 20 sek kvar är riktigt nice! Tyvärr blev det inga fler rörliga filmsekvenser, men här nedanför finns ett par bilder från preparandkursen.

image210
Jag och Josef innan vår första övertändning i containern.

image211
Det brinner!

image212
Det brinner satan!!

image213
Testsprut av fogfighter.

image214
Övertändningsförsök med hjälp av lite spånskivor och lastpallar, kan meddela att det blev duktigt varmt där inne!

image215
Jag innan en sökövning i Jkpg.

image216
Efter övningen, ett par kilo lättare och svettigare än det svettigaste turk man kan hitta.

image217
Nu har jag pissat både på Kinnarps Arena och på Axamo. Jönköping *check*.


[Drulle grisar vidare]

Kul match igår. Vem som skrek högst i Eksjö? Benny såklart. Han sa att hans nästa gadd skulle va en röd djävul. Nåja, Christina spelade allan och missade straffen därefter. Men mest njutbart va Terry. Längesen jag spontantskrattade så hårt när bex-syndromet drabbade honom. Hoppas Roman lämnar skeppet nu och hela laget går åt helvete.

Elmander till Barca, duktigt hett! Etoo, Deco och R10 lämnar troligtvis men jag känner faktiskt ingen panikångest inför detta. Vi har nya unga hungriga spelare bakom som är beredda att ta över. Ett nytt Arsenal kan man säga, fast med lite vinnarskalle och titlar inom räckhåll - STOR skillnad.

Nu är det vårlökschips på menyn, och lite HL2: Portal. Kanna på!


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Mattias

United måste va nöjda över sina medgångssupportrar från newcastle... :)

2008-05-24 @ 10:45:16
URL: http://www.gooner.se
Postat av: .Henke

Undrar va Le Arse säger om sina..

Mmm mmm mmm, söndag 23:00... skjut mig!

2008-05-25 @ 23:00:47
URL: http://pals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0