Back to back!

FUCKING YES!!!

Guldet i PL hamnade återigen i Manchester. Att inte gud straffade en för kommentaren i nåt inlägg i sommras att Utd skulle vinna var ju konstigt. Men de är väl hans lag antar jag. För trots allt så skapade Gud MANchester på den sjunde dagen!

Dagens match skulle setts på O'learys i Jkpg men på grund av sjöslag igår ställde 5-manna truppen in o de blev grill, öl o fotboll i Nickes nya hus istället.

Fan så nervös man var!! Men Viva Ronaldo skickade in en feldömd straff (vi skulle haft en i 2:a halvlek så håll käft rent boys!!!) i 1:a halvlek. Då lugnade hjärtat ner sig lite. Men 1-0 är fan en bräcklig ledning asså o när chelski fick in sitt mål blev man stel som en pinne.. Ett par krampaktiga minuter senare fick jag se årets bjudning av Wigan-försvaret o Giggsy kunde enkelt rulla in 2:an! XTC!!!!!

madnesskravallaalla älskar amyguld


Avslutar med lite bilder från helgen. En kommer göra bloggkollegan grön i ansikter av avund hahaha! U GOTTA LOVE IT helt enkelt! Men ingen av bilderna är nominerade till veckans garv... (förlåt rasmus/mats men detta är kul) kommentarerna till en vass video är oslagbara. S C O O T E R hahaha.

Som sagt... jag o benny kom inte till O'learys pga av kravaller. Osunt beteende. Men efter ~ 18 öl så finns de väl inget annat stadie än grottmänniska!


Nä, nu sa jag tömma flarran, lyssna på AMY o glömma att jag jobbar imorrn igen.. SKÅL!

.Henke

Kommentarer
Postat av: Bensa

Skönt att behöva städa upp efter djuret och rasmus? :)
var det inte mer än 18 öl? skulle ha tippat på ett flak jämt. skål!

2008-05-11 @ 20:44:10
Postat av: .Henke

inte ok o städa 09:00 med pensionärers sura blickar! Tv-antennen? jag vet inte... då skakade kärringen på huvudet o marie skrattade som aldrig förr. MADNESS

2008-05-11 @ 21:27:11
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Jocke

"pga sjöslag igår" ? Vad kallar du festen igår då? =D Grattis till titeln, kul för lipsillen att få göra ytterliggare ett mål med, han har ju så få, man ser ju inte hans straffar i "mål från mittfältarposition" ... ;) Och bilden, va i hela allt som är heligt...!! skicka hit! du vet vem som e störst fan. helvete va avis jag är nu ;/ Sista bilden säger mig bara en sak.. "!RiDE" :D hehe skål!

2008-05-12 @ 19:59:06
URL: http://pals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0