Det är klass på sydamerikanska kommentatorer

Tänk om t ex Staffan Lindeborg eller Bosse skulle köra en "gooooooool" nästa match de kommenterar, hade varit rätt kul att höra.

Matchen igår, förresten, va väl sådär. Såg inte hela, men av det lilla jag såg va kongo och dorsin heta, och vi vet ju alla i vilken klubb de fostrades i. :-) Ramis tabbe? Typiskt bajen att spela pajas inför sextio tusen på highbury.

Tokiga rykten: Drogba till Inter, som om de skulle behöva fler anfallare. Nåja, det andra ryktet i dagens sportbilaga va att [R10] va på väg till Fenerbahce, för 750 mille. Över min döda kropp. Då köper jag honom hellre själv om jag så ska få jobba skift i resten av mitt liv ute på bruket med Bensa. Vi vår väl se vad Berlusconi säger om det här när han får nyheten, han har ju alla Italiens skattebetalare bakom sina bud. Usch.

Nu blir det uppvärmning på vetgirig.

PS. Låna aldrig ut era skor till Stoffe. Jag vet inte vilken sorts kemisk reaktion hans fötter satte igång men det luktar fan inte mänskligt i skorna längre.


. Jocke

Kommentarer
Postat av: spiff

Hahaha,, finns ett ord för såna som dig.. MYTOMAN =)

2008-03-27 @ 21:54:53
Postat av: spiff

Hahaha,, finns ett ord för såna som dig.. MYTOMAN =)

2008-03-27 @ 21:55:29
Postat av: Mattias

Gick matchen på Highbury? Det var fan inte dåligt. :)

2008-03-28 @ 18:58:34
URL: http://gooner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0