Cl och korpen

image154Barça gick igår vidare x2 i Champions League. Först var det Canterano Fábregas som visade vad lite tid på La Masia kan göra. Snart kommer du hem. Vi vet det. Matte vet det. Alla vet det. Sedan var det i den riktiga matchen ett vanligt [fult mål] som avgjorde. Briljant titt-fint av R10, Sylvinho lekte lok och tutade fram till boxen och skickade in ett inlägg med kirurgisk precision mot Xavi som på ett FIFA street-mässigt sätt styrde in bollen i nätmaskorna. Publiken bugade.


Hur det går ikväll? Såhär, vinnare i fet stil:
Chelsea - Olympiakos (Chelsea går vidare om Roman så ska behöva köpa domaren.)
R Madrid - Roma (Marängerna är vidriga och det skulle inte förvåna mig om de vände i sin sketna lilla borg.)
Porto - Schalke 04 (Öppen match, 1-0 senast till tyskarna. Tror ändå Porto går vidare.)
(11/3) Inter - Liverpool (Jag hoppas Liverpool går vidare så att vi får pissa på dom i antingen semin eller i finalen. Det skulle vara så fint.)

Nu är det [försäsong] i Sverige.

Public service i all ära men nu börjar det fan [gå för långt]. Inte undra på att kidsen springer runt på skolgården och skriker bajskorv till varandra. Jävligt fräscht när tanten smäller i sig en korv från påskägget, då stängde jag av.

[klicka] Vad är oddset för det? Får mig osökt att tänka på ett Seinfeld-avsnitt när George råkar illa ut efter att han har badat i havet haha samma avsnitt som när Kramer hittar en hummertina och bjuder alla på hummer. Comedy gold. Ett annat klassisk ögonblick är [det här]. Försökte rippa och ha som telefonsvarare på min mobil för längesen men det gick inte så bra vill jag minnas.

I söndags manglade DRM lacklaget Becker Acroma i Ingatorp. Läs med om det [här].

Nu blir det lite SG-1. Är inne på Säsong 6 nu, avsnitt 17, börjar bli riiiiiktigt spännande nu.


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Olof

Vad tragiskt det känns men jag har fan lusläst den här bloggen den senaste månaden. Mer youtube klipp för i %¤#%&#, jag dör här på min praktik...

2008-03-06 @ 13:17:16
Postat av: Mattias

George är sån jävla kung =)

2008-03-07 @ 22:34:16
URL: http://www.gooner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0