Stadsloppet avklarat!

Jaha då va det över, skönt. Men jobbigt som fan. Började fredagen med att besöka min coach, Wikby. Han gick igenom loppet per ingående och visade alla gator och slingor på telefonkatalogskartan, tyvärr så ritade han fel och missade hela brudbadet på kartan så det kom ju som en smärre chock när det va skarp löpning. Surfade så fort på hans 0,30 bredband så att en sengångare skulle bli yr i huvudet. Hans bokmärken va rätt skoj faktiskt. Om du behöver ta ett lån - snacka med Wikby. =)

Sedan var det iaf hem igen och fortsätta uppladdningen med tonvis med vatten och en hel del pasta. Det kändes bra och väderförhållandena var helt perfekta.. inte alls varmt.

Loppet gick bra, kände att jag hade mer energi kvar när jag gick i mål så jag kunde sprungit en 4-5 minuter snabbare, men jag är nöjd ändå. Siktade innan loppet på 1 timme, och sprang på 1 timme och 1 minut. Helt ok för första gången och i larmkläder. Nästa lopp blir Vetlandamilen och då utan larmkläder, då ska jag ner på 43-44 min tänkte jag.

Veckans tistel går ut till Claesson som hånflinade efter mördarbacken upp mot lillhemsgatan. Levererade varken vatten eller energigivande jubel. Jävla råtta. =) Bjuder på två bilder från loppet:







I övrigt inte mycket asså. Allsvenskan on hold. Snart EM-fotboll, gôtt! Jobb, jobb, jobb. Snart semester, flådigt.

Ciao.


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Danne

hahaha.. dra åt hela helvetet =) Men jag hade faktiskt öl framme till dig.. men jag drack upp dom själv för jag trodde sista löparen hade sprungit förbi ju. Men så dök du upp.. osis :) EM snart.. ladda för fan!!

2008-06-02 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0