Dags för drömelvan!

Nu är det dags för drömelvan, efter att ha tittat lite i [facit] så vet jag hur min kommer se ut! Vad tycker resten av gubbsen, 100 spänn i en flaska? Jag reggar en liga idag så är det bara att lägga upp era lag sen när ni tänkt ut en elva som kan fajtas om andraplatsen. Det blir för övrigt automatiskt minuspoäng internt i ligan till den som har med tacos i sitt lag. Tänk på det Stoffe.
 
[Regga er här!!]



[Gör om, gör rätt!!!]

Ny toppnotering igår:


Kollade på mugshots idag förresten, [den här] liknade Matte lite tyckte jag.

Testade movänta idag, inte en själ så långt ögat kunde nå, verkar som om folk fortfarande jobbar 8-4 på vardagar, sick. Kallt som fan i vattnet va det med. Nä, tacka vet jag campingen, premiär med kvällsdoppet igår. Kalas!

Nu blir det Red Alert, kungligt!


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Micke

Va inte så dryg jocke, när det redan finns en liga.

Ligan heter Eksjö ligan just nu är jag, danne och henke och matte med i den så gå med i den du, looser

2008-06-03 @ 17:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0