What the fuck is this...?

Gordon Ramsay for the win!
Skönt o se alla tiders skönaste kock läxa upp dom "pluffsiga amerikanarna" Mkt nöje

Ledig fredag är oxå for the win! Hittade nämligen en lapp innanför dörren när jag kom hem idag som sa att UPS hade varit med ett paket til mig 11:40 o skulle testa vid samma tid imorrn. Paket vill man ju fan ha ändå tänkte jag o försöka styra ut dom till Beckers imorrn kommer ju fan inte på tanke så en casual sjukdag planerades. Gick ner till stan för o sola o gå in på sys för o må liiiiite bättre. Men va fan händer.... jo jag möter inte en utan TVÅ BA-anställda. VA FAAAN!

Låt mig se dom oddsen tack! Samvetet sköt in o såg framför mig hur illa de skulle gå o förklara ett besök på sys på torsdagskvällen o sen inte vara där på fredagen... Plan B för paketet var ju o låta nån polare vara hemma o ta emot de men de föll mig inte heller riktigt på läppen utan de blev lite otippat ett samtal till Chefens hemtele.. "jo men de går ju bra, o så jobbar vi ju över på måndag oxå" U gotta love övertid!

Men men... jacka o skor i paket o sen ev. en "tilt-tripp" till jkpg imorrn! Bättre än o jobba faktiskt..! Appropå BA så var de som juden redan påstått mkt fint att kunna gå till jobbet i måndags med en seger i bagagen. Tänkte först jobba i JUDAS-thirten men de hade iofs varit grovt.

Kandidat till årets mål/frispark

Sanslös form på Utd i allmänhet nu o Ronaldo i synnerhet!! Årets spelare helt klart. Karlfan har nu gjort 27 mål totalt o de är fler än vad: Derby, Fulham, Wigan, B'ham, Bolton, Sunderland o M'brough gjort i PL...

Missar matchen mot spurs på lördag dessvärre då man ska iväg till sthlm för hockey igen. Skön fylleresa med andra ord. SKÅL

.Henke

Kommentarer
Postat av: Jocke

Lågt odds, mkt lågt, men inte lägre än Glocalnet. :) Paket slår ju allt, man får ju såna där barnögon på julafton hehe kanna på i Hufvudstaden idag!

2008-02-02 @ 12:40:01
URL: http://pals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0