Uppladdning med GI-glass inför viktig match

Min skapelse från igår. Vill du göra en likadan sockerbomb? Här är receptet:

  • 7 skopor valfri gräddglas.
  • 5 maränger av märket 'Hemköps egna'.
  • En halv banan (hackad).
  • ca 5 sekunders oavbrutet tryckande på vispgräddetuben.
  • Valfri mängd chockladsås (rekomenderar ett schysst mönster ovanpå alla ingridienser) 

Innebandymatch imorgon mot Becker Acroma så då måste man ju ladda lite. Vet inte riktigt om en sockerbomb hjälper. Jag låg iaf däckad igår kväll med en sjuk magknip efter att ha slukat den där. Never again.

Införrapport mot Becker ligger förresten här. Se till att åka ut och kolla på matchen. Underhållning utlovas! När jag satt och skrev den där införrapporten smällde det till i Quicktime, en uppdatering. Sure sure, varför inte tänkte jag. När allt va nere och jag skulle installera den nya versionen kom den här rutan upp. Vem fan bestämmer typsnittet borta på Apple? Ser fan inte ens vad det står ju.

Sport. Det vi alla redan visste. "När Djurgårdsfamiljen mobiliserar så hänger ingen annan klubb med i varken röststyrka eller storlek på klacken. När familjen visade upp hela ammunitionen på Hovet mot Luleå var det den största klacken i hockeyhistorien." Respekt. Att HV vinner säger ju en hel del om Sportbladets redaktion. Vi behöver inga trummor i våran klack. När jag varit i den där ladan har det varit en patetisk stämning. Men om man räknar deras enda ramsa dom kan plus att alla vrålar lite när domaren nuddar visselpipan så visst, då e ni fan bäst!

I övrigt bjuder tydligen Juve 9 mille för ballongbolls-Mellberg. Va fan e det som händer med världen egentligen?

Nu vankas det pizza. Kanna på som Benny säger!


. Jocke


Kommentarer
Postat av: Anders

Haha sveriges bästa klack, det är ju Hammarbys.....Men men HVs är bäst i elitserien, inget snack =)

2008-01-26 @ 18:43:18
URL: http://lovethegame.blogg.se
Postat av: .Henke

de var den nyttigaste skapelse jag sett på länge!

2008-01-27 @ 10:51:42
URL: http://pals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0