Tito - En förstaklassig pajas

image86Det finns många Tito i världen. Det finns en hjälte i Jugoslavien som ledde befrielsearmén under andra världskriget. Det finns en Tito som är bror i Michael Jackson (dock ingen merit), och så finns det en pajas från Chile som på nåt jävla sätt har fått tillstånd att vistas i Sverige. Med uttalande som "När den här vidrigheten är över tänker jag kalla till presskonferens så att alla kan se hur jag bränner mitt pass och ber svenskarna dra åt skogen" och "Men det beror på att jag blir äcklad av att äta svensk mat. Jag vill inte ha något från det här landet." samt "Svenskarna är de mest rasistiska som finns. Det här landet tolererar inte "svartskallar" och jag är en av dem" vinner man inte sympatier. Jag har ett förslag. Bränn in "Våldtäcksman" i pannan på honom som de gamla cowboysen gjorde i vilda västern och skicka tillbaka honom till Chile så får vi se hur bra han blir behandlad i deras häkte och rättsamhälle. Jävla pajas. Ska inte ens bemöda mig att kommentera hans story för den kan en 5-åring knäcka.

Nu till lite trevligare nyehter. Enligt Sportbladet är Barςa intresserad av Isaksson, som backup till Valdés. Vår andrekeeper, Jorquera, är långtidsskadad så det skulle sitta fint med Isaksson på bänken. Han lär ju iofs inte rubba Valdés men han får ju faktiskt chansen att träna med världens bästa lag. Alltid något.

Utlandskåta Dusan fick äntligen sin vilja igenom. Men hur hett känns FC Zürich? Det negativa för Dusan är dock att Schweiz sänkt sin alkoholgräns från 0,8 till 0,5. Men det är ju ändå klart bättre än Sveriges 0,2. Hade han varit smart hade han letat efter klubb i Thailand, där har de nämligen ingen alkoholgräns.

Djurgården vill fortsätta länsningen av Allsvenskans minst köpglada lag, Halmstad, målet är U21-landslagsmannen Jesper Westerberg. Skulle sitta fint med en het högerback faktiskt. Prislappen sägs vara 2 millar, och det är rena växelpengar i DIFs kassa. Typ kaffepengar i Göteborgs omärkta kassa om man vill få in en liten käftsmäll såhär på tisdagsmorgonen.

Everyday Normal Guy



Över till Mr "Dif-eksjö"... haha =)


. Jocke


Kommentarer
Postat av: .Henke

Jävla pajas han é! Så klart han blir äcklad av svensk mat när de svenska köttet säger ifrån. Enhärjarna-Våldtäkt nu o ett slagträ...

Hehe Dif-Eksjö, skratta du sen står jag där med mina nyvunna vänner.. o jag tror hans inställning till ditt ickevarande på storsatsningen är en helt annan än min =)

2008-01-08 @ 17:08:53
URL: http://pals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0