Nytt år, ny blogg!

Så vad tycks? Knackade kod igår som Gary Glitter knackar småbarn från södre breddgrader. Det tog sin lilla tid men nu börjar det äntligen bli färdigt. Lite fetare färgschema den här gången, och ny banner kategori snygg. Snodde profilbilden på boris som ni kan se till höger i bannern, men det skiter jag i. Du kan få en öl i kompensation om du vill.

Min moster höjde ribban en aning för julklappar iår. Närbild. En massa knappar och annat som jag inte har en aning om vad de gör. Men roligt är det iaf. Man behöver inte ens spela på den, den har nämligen en massa förprogrammerade låtar och kareoke melodier som den kan spela upp.

Match imorgon. Glasmästare Benny har gjort sig illa i axeln. Den där ursäkten börjar bli gammal! Får ta på mig målvaktsgrejerna istället för att visa upp min nya klubba jag fick på julafton. Testat den en gång, rena rama Benny Guldfot-historian om den klubban. Gjorde finter jag inte visste fanns. Nåja, vi..

[  ] ..vet vilken tid vi ska spela matchen.
[x] ..har inte en aning om när matchen börjar, eller vilka vi möter. 
[  ] ..har fixat skjuts fram och tillbaka till matchen.
[ ] ..har samlat ihop laget minst en gång innan matchen för att träna, eller typ gå igenom taktiken.
[x] ..kan med 100% säkerhet säga att minst halva laget kommer att ladda upp inför matchen imorgon med en back öl ikväll.
[x] ..fruktar alla för Dannes tillbakapass i år, enligt hemliga rapporter har han övat backhands hemma i sin lägenhet ytterst påverkad och kan inte längre bedöma hårdheten i skotten.

Allt är med andra ord som vanligt. Ni hittar löpande info om vårat korståg i Ingatorp här.

R.I.P.

Sport. Finns så mycket att ta upp som hänt sedan jag skrev sist, det är så mycket att jag inte orkar skriva om allt. Nämnas kan dock att Oremo lipat ur och stannar i Gefle, och tacka fan för det. Velpelle som tydligen är socialt missanpassad aka. folkskygg ska inte till Hufvudstaden för att spela allan. Dusan visar att det visst kan vara roligt i Halmstad när det är vinter.

Vill även passa på att hälsa Henke välkommen tillbaka till bloggens värld. Även om det är på lånad dator. Efter ditt lilla årskrönika-skämt kanske det är bäst att du skruvar ihop din mediadator själv. Patrask. :-)


. Handyman-Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0