Korpenuppdatering

image112Uppdaterade våran korpensida idag med en färsk tabell samt en intervju med våran coach. Ni hittar den här. Om ni inte visste det så är det kungen av Degerfors, Ralph, som är våran eminenta coach. Kunglig både på tränarbänk och utanför plan.

Det gick hårt till förra matchen mot Becker Acroma, beviset hittar ni här. Kanna på! Och nej, jag köpte inte min klubba på Lidl som vissa verkar tro. As.


Inte mycket har hänt annars på sportsidan. DIF visar än en gång att vi är det enda laget som kan stoppa HV's satsning på grundserien. Heja heja. Lycka till i slutspelet förresten, för ni bränner väl inte allt krut på grundserien igen, eller?

Många roliga "don't".
Var tog dom vägen? (Klicka) Nåja, hunden klarade sig iaf..
Får bli ett kort inlägg, är inne på säsong 3 av SG-1. Godis hela vägen hittills, inte en död minut!


. Jocke

Kommentarer
Postat av: .Henke

Mkt roliga test på senaste!

..Wikbys muskelmassa vs 50 kg Pernilla 0-1
..Judens Lidlklubba vs Luft 0-1
..Pallcos väggar vs Matte 0-1

Hade en till om Danne men är rädd om min näsa heh

Keep up the good work!

2008-01-29 @ 21:33:41
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Danne

Henke: ja, det e svårt att äta utan tänder har jag hört =)

Juden: va fan, köp klubban på intersport i fortsättningen så du inte skämmer ut hela vårat lag :) Lidl är en matbutik.. lr dom försöker vara det iaf =) Lite som du försöker vara en innebandyspelare.

2008-01-29 @ 22:14:48
Postat av: Danne

Henke: ja, det e svårt att äta utan tänder har jag hört =)

Juden: va fan, köp klubban på intersport i fortsättningen så du inte skämmer ut hela vårat lag :) Lidl är en matbutik.. lr dom försöker vara det iaf =) Lite som du försöker vara en innebandyspelare.

2008-01-29 @ 22:17:00
Postat av: Mattias

Jag är mest fundersam över att du lyckas slå av en klubba, me tanke på din obefintliga muskelmassa...

2008-01-30 @ 05:52:15
URL: http://www.gooner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0