HV-propaganda, CL och vetgirig

Spelade lite vetgirig igårkväll mot spiffen, va kostade korven förresten spiff?

image191

Idag vankas det Champions League. Fast imorgon går de viktiga och roliga matcherna. Tror det går såhär idag:

Liverpool - Arsenal 0-1
Arsenal går alltså vidare till semi.

Chelsea - Fenerbahce 2-0
Jag hoppar och ber till högre makter att turkarna ska spela som gudar men jag tror Chelskij ändå vinner och får alltså möta det multinationella laget Arsenal i semifinalen. Imorgon krossar katalanerna tyskarna medans de röda jävlarna vinner mot roma. Utd - Barca i semi alltså. Den veckan har jag mobilen avstängd.

Banners. Hade lite tråkigt innan så jag gjorde ett par banners. Hope you like.

image192

image193

image196

image195

image197

Pajaslag.

Nu är det mat och träning på schemat.


. Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0