Mp3kyrkogården


Igår så vaknade min iPod till liv igen efter en dvala sen cypern (fan inte glömt eriks svek att inte dela med sig av musik på planet hem!!! fick ju kolla på en film utan ljud jag redan sett samt läsa tax-free katalogen!)

O vilket underbart datum o vakna till liv på! Bara bra minnen. Nån mer än jag som lyssnade på Me First AGG - I belive I can fly o blåste ut 6 ljus o firade igår? "De sa bara pang" Efter Tv4 Faktas dok om en möjlig bluff så släppte jag all sympati (om jag nånsin haft nån) för dom überfeta jänkarna!

FREEE FAAAAALLIIIIIIIN....

Idag skickade juden de bästa sms't jag fått på flera år (jobbtid), nämligen att Dropkick Murphys nya album finns för allmän nerladdning på da interwebfluga!! Mkt har varit fucking yes men detta toppar allt på senare tid

The Meanest Of Times heter det o bör laddas ner av alla snarast. Eller så kan ni ju köpa det när de kommer ut i butik nån gång nästa vecka..

Nähe... om man skulle gå ner till marknaden o köpa lite skitspray eller nåt annat kul i väntan på INGERLAND - cccp

RULE BRITTANIA, BRITTANIA RULES THE WAVES

. Henke

Kommentarer
Postat av: Jocke

sjukt jävla bra e albumet måste jag säga. bästa på länge! tänkte slira in en marknadsblogg, men tar det imon istället med fräsha bilder och nyskapande sparkar i ansiktet i form av ord. :) skål! "HEAD FOR THE WHISKEY"

2007-09-12 @ 22:30:49
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Jocke

Haha glömde ju bort free falling, sjuk man är egentligen, men det va fan comedy gold =)

2007-09-12 @ 22:31:34
Postat av: . Henke

hahaha ja de var humor på HÖG o FALLANDE nivå de... ouch.. =)

2007-09-12 @ 23:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0