El Superclasico-rapport och helgen som gått

Spenderade som bloggkompanjonen Henke "video buffering..." Jonzon redan skrivit söndagen med honom själv och ledartröjan Claesson. Längesen jag skrattat så mycket i den lägenheten. Hade det inte varit för alla videofloppar som värden stod för hade kvällen varit en stark femma av fem möjliga. Att se på film där uppe är som att uppleva ett epelepsianfall och trycka på hjälp med paus-knappen.

Fäbojäntan i all ära, men den här rullen borde ju vara Sveriges äckligaste rulle någonsin. 
Om man inte visste vad det var för nåt då. Titeln lämnar ju många frågetecken om man kollar på dess keywords.

Derbyt igår, ja vad ska man säga. Martin Hansson dömde. 
Martin Hansson förstörde inledning och satte en sån låg ribba på ett derby som Linnéskolans Klass 1A kunde hoppa över, med råge. Matchen stod väl och vägde tills 14-miljonermannen visade Etiopisk löparklass och satte 0-1. Sen kvitterade sorkjävlarnas rökskadade argentinare och fastställde resultet med detta. 1p och vi leder fortfarande ligan, även om sillodlarna skulle vinna miniderbyt idag, dock endast med målskillnad. Nåväl, jag säger som mina Ugandiska(?) bröder:

uganda


Tänkte avnjuta en rulle idag för övrigt, slömanövrerade i menyn tills den drog igång och den här bilden poppade fram. Det är en varningstext som mer eller mindre förbjuder all visning och kopiering bla-bla-bla. Trodde jag såg fel först och va tvungen att ladda om skivan för att få upp texten igen, och yes, det är sant. Nån nisse på distrubitionsbolaget har lagt till "oljeriggar" bland de ställen man inte får visa filmen. Så många frågor som saknar svar. Det här betyder iaf att lilltrollet inte skulle kunna se Sagan om ringen's extramaterial DVD-skiva om han satt sina planer i verket för nåt år sen. Värre idé än alla fyllebokningar tillsammans!

Nu ska jag käka en pizzabulle. Mange Schmidts "Jag talar ut" rullar i bakgrunden, hittat den än Danne? =)


. Jocke

Kommentarer
Postat av: .Henke

hahaha jag hade gett han 2 timmar max (en halvtimme frukost, en halvtimme lunch o en kvarts kafferast) på riggen!

2007-09-26 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0