El musica


Aaaayeee!! Hittade ett sånt jävla guldkorn idag av en slump. Letade efter Nofx-låt men sprang rätt in i Propagandhis platta "How to clean everything" I 64KB/S's kvalitet oxå. Skitigt värre, men oj oj oj va denna skivan e brännhet! Har bara haft den på kassett innan hahha ja ni läste rätt. Var en polare till brorssan som spelade in den till mig för typ 12 år sen.. oooooo dra åt helvete va jag lyssnade på den då. fattar inte varför jag aldrig dragit ner den på senare tid men så ligger de till iaf! Detta kan mkt väl vara den bästa punkskiva nånsin deras ngt vänstervridna texter till trots hehe

Manu Chaos, Moneybrothers o Timos senaste alster nere oxå o dom e varken mer eller mindre .. typ

Annars går Lars W / Miss Li - Om du lämnade mig nu mest just nu. Toksnäll ffs!! Men de skulle jag aldrig erkänna om du frågade mig. Den lyssnar man på i ensamhet hehe

Nähe.. nu är de fanimig dags o börja tagga till!

Glory glory..ni kan resten fuckers!

. Henke

Kommentarer
Postat av: Anders

Fin uppvärmning med aftonbladets notis om C.Ronaldo ;)

2007-09-01 @ 13:29:26
URL: http://lovethegame.blogg.se
Postat av: . Jocke

"Men de skulle jag aldrig erkänna om du frågade mig." - Så därför postar jag ett inlägg på nätet ? haha =) glory glory barcelo-o-o-ona!

2007-09-01 @ 20:12:16
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: . Henke

o du är så dum så att du replyar asså? trodde vi kände varandra bättre än så.. du var väl den sista jag trodde skulle gå i den fällan =) Boka barca-villareal eller? =)

2007-09-02 @ 04:12:11
Postat av: Mattias

Jag hatar fan Lars. Jävla deppiga människa, kan han inte skära sig lite istället :)

2007-09-02 @ 10:39:05
URL: http://www.gooner.se/wordpress
Postat av: . Henke

fruktansvärt tung söndag. om man skulle "råka" ramla in i köksknivarna kanske för de verkra vara svårt o bli beskjuten i den här staden! =)
DE SKJUTS FÖR LITE

2007-09-02 @ 12:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0