Say the word and you'll be free

Luktar det här inlägget sill så får jag be om ursäkt, besökte nämligen den lilla pittoreska och gemytliga förorten GBG igår. Smutsig fiskstad, men de hade lyckats locka dit winnerbäck som påbörjade sin nya turné. Galet bra måste jag säga. Jäkla tryck i lissebergsladan. Jag räknade till fler personer på konserten än Ljunskiles publikantal nästa säsong. Back to lasse, han körde en salig blandning av både nytt och gammalt, perfekt mix och kvällen var fulländad. Bodde på Gothia Towers, grymt hotell, iaf frukost buffén - kände mig antagligen som Henke på ett av hans jefla 8-stjärniga hotell där nere i landet där pengarna tydligen aldrig sinar. Du behöver inte skicka några fler mess förresten, vi vet.. det är 30 grader varmt på natten, kokosnötter och palmer så långt man kan se och du gottar dig där nere medans en annan får frysa lillprinsen av sig här hemma i norden. Jefla stekare. =)

Såg varken Kronér, Harald eller Brömsen på stan, det är väl de enda kändisarna som kommer från den där hålen? Trodde jag såg Bengan i närheten av avenyn, men det visade sig vara en gammal hamnarbetare på 70+ med rulator. *ba-dom dom tish*

Fotboll. Veckans CL-matcher som spelades var väl som väntat. En blå skotsk mur mötte sambalirarna från katalonien. Ingen drink i handen på hästkäften, ribbskott och ett par fina framspel, men det gick lixom inte riktigt att forcera den där jefla blåa william wallace-muren skottarna ställde upp. Tråkfotboll och 1 pinne. Nåja, vi mördar dom på Nou Camp. Trodde text-tv hakade upp sig i en match, och jag vägrar tro på tidningarna. 7-0. Det är en konspiration som borde strykas ur historieböckerna. Skrattanfall på liverpool. Ser lika kört ut som när Custard blickade ut från sin lilla kulle och såg ett par tusen fjäderbeklädda indianer smyga fram sådär roligt som bara indianer i mockasiner kan. Ingen regndans i världen kan hjälpa er åka ur gruppspelet nu. (Jag har extralås på dörren danne, försök inte ens =))

Guld på söndag, punkt slut. Började koka när jag såg att de la dif-matchen på C+sport2, kanalen man inte har. Den där jefla tv-chefen på C+ lever farligt nu. Först flyttade han vår match mot Halmstad och nu det här, fan ska man göra? Radio med David Fjäll i all ära, man vill ju gärna se slakten med. Får hoppas på att nån streamar den. FULL FART FRAMÅT!

Dagens klipp från YouTube:



Ett gäng godismål helt enkelt.


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Danne

SM jävla GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-10-28 @ 22:50:02
Postat av: Henke

Miss av flygbolaget... måste visst stanna en dag xtra... jobbigt jobbigt. var bara att vända tillbaka till Abu Dhabi för ytterliggare en dag i lyx. Sm-Guld, wow.. själv spelade jag golf på en bana dom lyckats klämma in på "centercourten" på en galoppbana... Men fortsätt skrik om guld i korpboll.. gör de..! Nu blir de nog poolen, heeeeej

2007-10-29 @ 09:36:21
Postat av: Danne

jalla jalla

2007-10-29 @ 14:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0