I don't celebrate sundays


Forza bakfylla!

Vaknade av att ett deathmetallband hade repning i bakhuvudet idag. Av trummandet att döma så kommer dom inte slå igenom, så jag ska be dom byta replokal o aldrig komma tillbaka. Drack åbro 7,3 igår. dom var inte goda nu heller.. De var dom ju inte heller när dom hade sin storhetstid i kompisgänget! Men för 100 kr fick man 10 st plus en kasse! Karetefyllorna duggade tätt. De mest roliga var att glasbanken inte hade lördagsöppet då o bara Danne (bevisen travar upp sig. Nässpray... mmm jag vet inte ~) som hade fyllt 20. Så efter vuxendagiset IT/Media fick herr Claesson nöjet o köpa runt 40 st varje fredag. "Behåll dricksen"

Efter ett flak vatten ringer mamma o vill ha hjälp med tv'n. Gick inte o ta via mobilen då hon inte är tekninskt kompatibel o jag är inge vidare på att förklara så de var upp till kullen som gällde. Testade allt men den jävla dekodern stor bara o blinkade. (ger mig fan på att den skrattade i ettor o nollor) Men som den cableguy man är så svor man över att behöva ge sig upp på vinden i garaget (pappa har gömt antennen där av nån outgrundlig anledning) o "titta te at" Svordomarna började nu ta fart på allvar då inte en enda lampa fungerade på vinden. Blev rosenrasanade då jag insåg att pappa insett att uppe på vinden i garaget inte är ett optimalt ställe att ha en antenn på! Slog i både de ena o de andra på vägen ner igen i mörkret. Nu höll jag på att brisera o innan jag skulle låsa så slog de mig... FAN.. de finns ju inte lyse i garagets "riktiga" yta heller o kollade proppskåpet... mkt riktigt där satt felet... då skämdes jag..

Kom precis hem nu o fick ett sms av bloggkollegan. "kolla tv4plus våran idol är en förrädare" Gjorde som han sa o kollade upp va som föregicks på en av alla miljoner tv4kanaler man har nuförtiden. O där stod han... grillmästaren iklädd en CHELSEAtröja.. Fy fan... Snart ser man väl Per Morberg i en Arsenal/Pooltröja med.. "kanadensisk neger som håller på chelsea. Lågoddsare" Instämmer!

Igår fick jag oxå ett mes av kollegan "the hives nya finns ute" The Black And White Album. Pang på piratebay bara! Ett mästerverk om du frågar mig! Return The Favour Så kom den äntligen. Årets låt 2007! MONSTER

Nu till rubriken.. fick reseinfo av mamma idag. Ska tydligen åka sjukt tidigt ner till kastrup för 4 timmar flyg till Istanbul.. vänta 4 timmar på flygplatsen där för att sedan flyga 4 timmar till. O allt detta på en SÖNDAG!!! Den fula ankungen av veckans alla dagar. Ger mig fan på att Chelsea grundades på en söndag.. o "grillmästaren" födddes ju på den dagen oxå säkert!

Nu ska jag äta kebab o tjocka lite i soffan i väntan på ENGLAND!

RULE BRITTANIA

Kommentarer
Postat av: Danne

haha, satan va man fick slita för att alla skulle bli fulla asså =) "Behåll dricksen" oxå, hahaha :) Köpte man 2 påsar så gick man ju back på affären =)

2007-10-14 @ 16:54:00
Postat av: Anonym

hahaha..går back med! Som att betala för att jobba =)
henke: Madina Lake, tanka.

2007-10-15 @ 04:47:02
Postat av: Micke

Hehe vilken lekstuga han har Johnsson, ni leker ju inte dåligt lite på eran blogg. Räkna med att det kommer upp en helsida om mig den 30 November. Årets bedrift, killen klarade 40 dagar med bojja. Slå det om ni kan, smsa en bild på det med, så skiner jag upp bloggen extra mycket. SKÅL!

2007-10-16 @ 16:09:12
Postat av: Jocke

Haha man ska inte leka händig. =) Ta av dig tröjan i Istanbul och visa vad du står för haha jag ger dig 5 minuter innan nacken knäcks. =)

1371 - Djävulens verktyg hantlangad av Danne. Fy fan. hehe

2007-10-18 @ 10:08:22
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Jocke

Förresten, välkommen in i spelet Micke. Med tanke på den 30'e Nov, en bild från filmen free willy kommer upp i huvudet, framtida blogg-godis! =)

2007-10-18 @ 10:14:23
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Micke

Hehe jävla kungar :D

2007-10-18 @ 17:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0