Giddy up!

Börjar med den här:

image51

Patrask till coach Sverige har egentligen. Kul att se Adde få chansen iaf, men var var Rosenberg nånstans? Ytterst kritisk till Mr Boom boom Hansson igår med, spelar som han ser ut, långt ifrån skönlir. Ge karl en sax istället för en plats i startelvan. Anders "Tacos" Svensson var väl ingen höjdare heller igår, han har väl aldrig varit nån höjdare om man bortser från frisparken mot Argentina. Men det går inte att leva på gamla meriter *host* GBG *host*.

Gårdagens blunder står dock vikarien på bowlinghallen för. Sällan skådat en sådan gröngöling vid datorn. Spelade mitt livs bowling igår, var på väg mot ett rekord i 200p-klassen. Vi snackar den sista serien för dagen, ruta 9 ska inledas, jag ligger inne med 145p och har enormt flyt. Ska slunga iväg dagens 9'e strike när jag tar en sista koll på skärmen, då händer det... skärmen fladdrar till och hela jefla spelet raderas och startas om. Kände hur jag började koka när jag sprang bort till gubben vid kassan. Han satt och förderedde för nästa grupp som skulle köra på vår bana, han "råkade visst" trycka på fel knapp lr nåt. Frågade om det gick att backa, men fick nej till svar följt av ett vuxet "hoho". Bristningsgränsen låg farligt nära, drog av mig de svettiga dojorna och gick ut ur hallen med nyknäckta fingrar.... Hade man varit polare med Eric Harris hade det slutat annorlunda.

Tränade även i p-hallen igår med jobbet. Inte fullt lika motiverande att pumpa till ballader på Mix Megapol som på I12 med skrikande köttpaket och Gamma Ray. Bastun var ingen höjdare heller. Fan ta finnar och deras bastutraditioner! Grabben som går under namnet "finnen" (finsk påbrå tror jag, han såg ut som Kuivasto) äntrade bastun, och det första han sa när han kom in va "Fan, här va det kallt grappar" .. medans en annan satt och svettades litervis. På frågan "Kan jag trimma bastun lite, grappar?" gjorde jag bort mig totalt, va uppe på läktaren och käkade korv när jag lite kaxigt svarade "Funkar för mig". Han började trixa med temeraturmätaren och den stackars mätarnålen sköt i höjden. Sen svartnade det. hehe Inte fullt så illa kanske, men satan va varmt det blev, vacklade ut efter 4-5 minuter och kastade in handduken. Lallade runt som en zombie resten av kvällen.

The Hives senaste gungar på i bakgrunden, blir bara bättre och bättre faktiskt! Införskaffas omgående för den som ligger efter i nedladdade/inköpta Hives-album.

På fredag går "This is England" av stapeln på metropol. Jag föredrar dock den lite mer lokala versionen av filmen.

Magen vände på sig när Henke skickade MMS på Mr 1371. Passar tillbaka med den här bilden. Tagen 2005 i densammes lägenhet. 1371 - Snabbt och effektivt. :)

Dagens YouTube-klipp står The Hof för. Han e riktigt läcker vid 02:21 och framåt.



. Jocke

Kommentarer
Postat av: Micke

Skämta du med mig? Skulle rosemberg peta Zlatan eller Elamander ??? Lägg ner fan, han ska va glad att han får spela 10 min då och då. Ingen annan anfallare som är närheten av Johan och Zlatan inse fakta. Men micke nilsson kan jag hålla med om, riktigt jävla dålig. Gillar skarpt Conchas heta inkast.

2007-10-18 @ 16:21:01
Postat av: Jocke

Elmander och Zlatan på topp från start självklart, men när det va dags för byte.. Nilsson? Adde? nigga plz =)

Concha har alltid varit glödhet, från det att han lämnade danska huvudstaden #2 och kom till Hufvudstaden, där han lärde sig allt han kan. ;)

2007-10-18 @ 17:29:29
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Micke

Vem är det som står bakom danne till vänster, på bilden på den lokala versionen av This is England?

2007-10-18 @ 17:49:11
Postat av: . Henke

hemsk bild IGEN. ta bort nu haha!

2007-10-18 @ 20:31:25
Postat av: Jocke

hahaha ge mig lite nya uppdaterade bilder då, helst frontal pose :D

2007-10-18 @ 21:45:58
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Micke

Fortfarande inte fått svar på min fråga.

2007-10-19 @ 14:34:19
Postat av: Henke

ser ut som en BOJAN Djordjic om du frågar mig hehe

2007-10-19 @ 15:36:00
Postat av: Henke

"en" mmm bra svenska

2007-10-19 @ 15:37:29
Postat av: Micke

Blir det något NK johnsson eller? Fan jag är ju hyper laddad, ligger i sängen och gnugga händerna. På väntan att får kliva in på Terrace...

2007-10-19 @ 17:14:57
Postat av: Henke

dessvärre icke. iaf inte på en veckodag

2007-10-19 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0