FREEEEEEDOOOOOOOOM


First of all, grattis Micke "Bojan Djordjic" Andersson (osäker på om ordet grattis är rätt här..) till avlägsnandet av vristsmycket

bojan andersson


Aooo... är alltså tillbaka från Abu Dhabi/Dubai efter ett par mkt sköna dagar i lyx o värme. Lyx o värme var ju inte direkt det jag möttes av när jag klev av planet.. istället fick jag en spark i pungen o sperma i ansiktet.. sparken stod kylan för o saggen sprutade martina (av alla äckliga mass-mess du skickar var de här de absolut värsta)

Lite kortfattat om resan då... lirade lite golf på ett par sköna banor bl.a. den som Tiger o co: lirar touren på i Abu Dhabi. Mmmm den var ju lätt. Lirade även på en bana som dom lyckats klämma in på en galoppbana och även en korthålsbana i Dubai. Den spelade vi på kvällen eftersom den var upplyst på kvällarna..

Annars var de ju rätt mkt solande o badande (pool o havet.. inte kallt nåt av de faktiskt). Var ute i öknen o kollade läget oxå. Sjukt kul Dune-Bash me Brorsan o 4 andra bilar. Mäktigt värre må jag säga även om brorsans imponansfaktor sjönk lite när han körde fast 2 ggr hehe

Träffade ju såklart lilla Stella oxå. Sjukt söt!!

De värsta me resan var ju själva resande dit o hem. Inte på ett kattknull som Uggla skulle sagt. O på vägen dit mellan Istanbul o Abu Dhabi hade jag ett sånt jävla jobbigt barn bakom mig. Ungfan satt inte stilla en sekund o den var precis så där lagom liten att benen inte nådde ner i golvet utan räckte precis lagom att sparka på flygstolen framför.. dvs min. När vi fick maten på planet (fan ok för en gång skull) skickade dom med en liten lapp där de stod att dom inte serverar griskött. Men de går fan bra o servera svin tänkte jag o sneglade bakåt på snorungen o hans pappa som satt brevid honom o aldrig höll käften.

Hemresan är ju en historia i sig. Började med att vi kom till flygplatsen för att få de ganska otippade beskedet om att planet vi skulle med redan hade luft under vingarna. Mamma o pappa började panika lite o började oja sig om deras respektive jobb medans jag log inombords o såg poolen framför mig en dag till.
Efter mkt bök o stök med Turkish Airways så fixade dom iaf så vi fick åka med hem dagen därpå fast vi fick åka från Dubai istället.

För att inte igen åka på en nit så var vi på flygplatsen bra mkt för tidigt (kanske lika bra de me tanke på de fullständiga kaos som råder där 24/7). Vi tog även en taxi dit för att inte Andy/Emma skulle behöva ge sig upp mitt i natten för att köra till Dubai. Blev 18 mil i taxi istället.. Den resan var bara ett enda stort leende från min sida.. pappa hade nämligen glömt sin kavaj hos brollan men kom på de precis när taxin skulle iväg o han får panik o säger på svensk-i-panik-engelska "noo nooo stop the taxi I forgot my dress" Sist jag kollade så översattes dress till klänning... Efter det gapskrattet som höll i sig ett par mil så körde jag igång P3-Dok om Trustorhärvan i iPoden. Sånt jävla godis! Dom e hjältar i min bok iaf. Nåt jag dock glömde adda i spelaren var ju The Hives album. Inte riktigt kommit över den fatala missen än...

Total resetid för hemresan blev 29 timmar med (räknat dörr till dörr) allt jävla väntande överallt. Värst var på Istanbuls flygplats då väntetiden klockade in på 7 timmar. Men med en öl i handen kl 07 kan ingen vara olycklig en tisdag som man brukar säga.


Kom hem o läste lite på bloggen som tydligen upprört göteborgs rysska dörrvakter o de grövsta. Bra jobb där juden haha. Apropå ryss så får ju antingen Boris lr SB redogöra för "kaffefilters-incidenten"... de låter riktigt skitigt t.o.m för att komma från våran kompiskrets!

Ett första steg mot Hollywood från Johnssons sida: Boom boom hans... nä NANI

Ett par såna stjärnsmällar på lördag skulle smaka de. Men som arse-anal lirar så är de väl barcafyndet Fabregas som leverar dom... o när vi ändå är inne på stjärnsmällar så lär de ju bli åka av på Mickes "releasefest" på fredag.

. Henke

Kommentarer
Postat av: Martina

Ville ju bara välkomna dig glatt hem till Sverige igen. Du skulle ju bara få se hur vi har haft det. Welcome back, liksom. Hope you had it great, back to HELL!

2007-11-02 @ 08:40:21
Postat av: Sandra

Vilken vansinngt rolig blogg. Jag skratta så jag tjöt. Din pappa är en skön lirare =)

2007-11-09 @ 00:14:04
URL: http://www.munkakvarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0