Sound of the Republic

Klockan e snart tio och öronvaxet pressas in mot hjärnan av en galen ljudvall från plattan Sound of the Republic. Man vaknade ju till iaf i första gitarr-riffet. Grabbarna ska ut på turné i December, fucking yes tänkte jag. Kanada tyckte BHR var ett passande land. Tack så jävla mycket tänkte jag efter jag såg turné-planen. Bommade otroligt nog deras spelning i Sverige tidigare i år, något som aldrig ska göras om! Spöstraff på sånt egentligen.

Nordman är nästan lika bra som Raised Fist, men inte riktigt. Nordman som för övrigt besöker Eksjö Statt, det ultimata beviset på att Eksjö verkligen ligger 10-15 år efter alla andra. Upp med händer när han drar igång Vandraren!!

Min nominering till The Darwin Award. Grabben är ju inte död, men borde ändå belönas för sin sena utveckling på något sett. Vem fan drar en drake som impulshandling? 7,2 på toan på nässjö central och ett slutgiltigt beslut i all ära, men va fan, kolla bilden på AB igen, t o m Elvis ser pissed ut.

Senaste skolmassakern va i Finland, lite otippad faktiskt. Riktigt höga odds på Unibet på den. Jag lägger mina pengar på att nästa YouTube-film kommer heter "Massacre at Pallco". Hade varit en skön rulle faktiskt, Boris smygdrar en Jeltsin på toan för mkt och greppar en skivstång och sen är det hela igång. 5+!

Fotboll. AB basunerar ut "Anfallskris" eftersom Allbäck gjorde en Stenman, dock mot sin egna klack, och kan bli avstängd. Skönt avbräck säger jag. Håll käft limpan. :) Nu har både Arse-nal och l'pool sprutat in mål i CL, man hör applåder och lovord lite överallt, men brukar det inte bli så när två dåliga lag möts? Som minus minus blir plus typ.

Henkeborg slog mästerturkarna i stövlarna med 2-3 borta, det var lika sannolikt som om beskrivningstexten inte skulle varit "talar svenska med brytning" på Efterlyst i TV3. Eloge dock, Henke e fanimej kung!

Det här är lite kul, en omröstning från AB. Världens löjligaste rykte, med världens mest förväntade svar. Anders "Tacos" Svensson måste blivit själaglad när reportern ringde upp och satte de falska drömmarna i rörelse. Hoppas han ser Svenska folkets röster med, dussinlirare.
image56

Ett jefla tjat om Madeleine på AB och allehanda tidningar. Är det någon som bryr sig längre? Jag trodde Leffe löste den där gåtan för längesen på Efterlyst. Som min bloggkompanjon och jag kom överrens om innan, det är föräldrarna. In med dom på vatten och bröd-diet och kom med nåt nytt. Har ju utvecklats till ett riktigt långt CSI: Miami-avsnitt som ballat ur. (Miami är alltid sämst för övrigt, sitt ner och stäng igen käften Danne =))

Danne tipsade förresten om Hairspray innan, ska tydligen vara en riktigt het rulle, nån som sett den?

Nu är det dags för frukost innan jag ska upp till gymmet och pumpa a lá "light weight" Coleman.


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Danne

Hairspray? Ursäkta?! =) Säger han som beställde "Jag talar ut" som singel bara för att vara först :)

Nähe, lite taccos nu skulle inte vara fel =)

2007-11-10 @ 13:38:22
Postat av: Henke

Hahaha vilket jävla inlägg! Satte fan snusen i halsen när michelingubbens svarta kusin började härja på gymet. Hahaha

2007-11-10 @ 14:20:47
Postat av: Mattias

Va e de för jävla bögvikter han kör på då? de där använder jag till tricepsen. De är skillnad mot dina jävla 3 kilos du tränar bröst me juden, försök inte, jag har nog sett :)

2007-11-10 @ 15:02:17
URL: http://www.gooner.se/wordpress
Postat av: Jocke

Haha lägg av med de där bögbröden danne =)

LOL @ Michelingubben!!

Matte: tsss, det slår iaf repen du kör biceps med, du vet att man ska fästa dom i några vikter va? =)

2007-11-12 @ 16:53:07
URL: http://pals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0