Välpolerad känga

ja de är väl inget o snacka om egentligen.. den här bloggen kommer att vara i den stilen o juden satte standard me att ge Anders Fredriksson en i sin första mening. Priceless bild på näthinnan. Vindskydd ngn?

Själv tänkte jag vara svensk ut i fingerspetsarna o klaga på vädret! de är sjukt varmt i lägenheten just nu. "jag vet, vi bygger huset precis så högt att inget träd förser skugga och vi bygger en lägenhet så jävla illa att solen når in oavsett tidpunkt"

Nästa känga måste gå till tillverkaren av "gelia" jag förstår varför fläktjäveln inte heter Katrina i katalogen..!

Är btw hundvakt pga av studenten idag. Inte precis att man själv skulle vara upptagen med rosor o "champagne tack.. den lilla" Måste vara tungt o vara HotBoy just nu. Hans räddning är väl att dom tog han innan han hann köpa presenter! o vafan.. ska man sprida smitta a la hiv-mannen får man ju för fan se till att man inte blir kallad HotBoy i kvällspressen! inte coolt

ser just nu den röda varningstexten längst ner "du är själv ansvarig för att innehållet i det du publicerar följer lagar och förordningar" hahaha.. mm visst!
skriver jag nåt olagligt så kan du ge dig fan på att de inte är jag som gjort nåt olagligt till o börja med! o btw.. yttrandefrihet ngn?

Kan webhotellet för pedofil.se klara sig med att skylla på de så ska de nog fan mkt till för att straffas för att skriva nåt politiskt inkorrekt. Upp till kamp, nu kör vi jocke!

. Henke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0