Pass på!

HEJ OCH VÄLKOMMEN TILL HIGHBURY!

Vill passa på att tacka föregående talare för det tidiga/sena meddelandet av typen "Short Message Service". Trodde det va flyglarmet som gick på då jag 05:06 öppnade ögonen med skräckblandad glädje, för jag fick lov att somna om sen iaf!

Första punkten för dagen äro: Stoppa Anrell! Ända sedan han på "Sikta mot stjärnorna" lekte elak med lama ghettokommentarer och vuxenroliga liknelser har jag tyckt illa om denna man. Hur han kom in på den sportsliga arenan på Skvallerbladet är för mig en gåta. Jag tycker synd om Niva som måste dela byggnad med vraket. Hans senaste påhopp (AB kör ju med urvattningstaktiken - hitta ett ämne som "upprör" för dagen/veckan och vattna skiten ur det, dubbelmoral eller ej) visar bara hur jävla lite han vet. Jag vill minnas en skön artikel han skrev 2005 som på nåt jävla sätt letade sig ända fram till trycket, nämligen den här. Kommentarer är överflödiga. Den senaste i raden av hans alster visar hur jävla fel ute han är. Det ska svida lite att åka båge med spikdäck i en lerpöl ute i nån bonnhåla ingen kommer ihåg namnet på. Anrell slår t o m fylle-olsson på konkurrerande damtidningen.

Är förresten nyss hemkommen från fiskstaden, jag tänker skicka tvätträkningen till Gbg's kommun för det kommer kosta att ta bort den här sillodören! Och när vi ändå är inne på Gbg och bloggandet (rensa tankar som ingen jävel läser), va det ingen annan som tyckte det va roligt att läsa om hur Ravelli läckt när han satt i styrelsen häromveckan? Läckte som ett as både i gbg's mål och i styrelsen - "Bra jobbat PG!"

Dagens tips: Lee Evans utsålda Stand-up turné i Cardiff - Mumma! Dagens låt får Rasied Fist ta på sig, titel "Breaking me up". Sitter som ett frimärke i sargen efter den ljudsmällen. Tacka Arne för den förresten.

Passar över bollen till Henke igen, ska bli kul att skriva av sig lite. Ordet är fritt!



. Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0