Oskuld


JAA! Då var den tagen, ja asså oskulden på de världsomspännande nätet. ("de är bara en fluga") Tog en annan oskuld häromdagen f'sten, nämligen på cs online.(nördstämpel i inledningen, kan inte vara bra..!?) Kändes bättre än den sexuella för den här verkade fler än en tycka om.. Nåja, några som får skämmas över att fått en dödadande kula av mig iaf hehe

kanske inte så lustigt att jag han först me tanke på att jocke (juden, nej han är inte de..) inte ens vet om att denna eminenta(?) blogg exiesterar just nu haha. lr de kanske han gör. messade (vafan, de måste kommas på ett bättre ord för att skicka sms på svenska!) över inloggninsuppgifterna nyss men han borde vara i "koala-stadiet" just nu. klockan visar 05.06 o den brukar ju stämma förutom när man ska jobba för då jobbar gubben röven av sig för att få visarna att röra sig. jag ser skepp a'la 1500tal med piska o solbrända män vid årorna framför mig. Ohumant (ord?) och effektivt. Lite som på adolfs tid. Säga vad man vill om den gamle nazisten men disciplin kunde han.

Vet inte riktigt vad vi ska skriva om här, men de är väl lite det som är meningen med en blogg. Skriv vad du vill, ingen läser skiten ändå.. Jag vill bara att folk ska veta att den existerar. Målet är att den ska bli som en bananfluga i ögat. Helt jävla omöjlig o hitta när man letar, men den finns där och den är jävligt irriterande o man kan helt enkelt inte låta bli att klia!

Apropå bananfluga hoppas jag att juden delar med sig av sin fylliga krönika om hur man utrotar dom små asen. Finns (fanns?) på hans l-storm. men detta mästerverk förtjänar bättre än att läsas av pedofiler

. Henke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0