Hats off to Larry!

En första känga delas idag ut till alla nötter i Hemköps matköer som fortfarande inte fattat hur man sätter in ett betalkort i en dosa. Grattis till er alla, ni är ett steg ifrån amöbor. Chiphelvetet ska vara I dosan... det är ingen jävla bluetooth. Hur folk sätter in skiten med chippet utåt, alltså inte ens i närheten av att kunna läsas av, är tamejfan oförståligt. Och dom som inte fått sina nya visakort med chipp än, som fortfarande inte har listat ut hur man drar korten genom magnetremsan. "Nej, inte det hållet, andra hållet. Nej min gode herre, nu vände du kortet upp och ner, magnetremsan ska vara till vänster. Nej men snälla herrn, nu vände du tillbaka kortet som du drog till en början.." OH SWEET MOTHER OF ALL THATS HOLY!@$£!1
Ni som inte kan hantera ett vanligt jävla kort ombedes omedelbart till att betala med vanliga papperspengar. Ni kan tydligen inte hantera den nya fräsiga 2000-tals teknologin.

Den här backade in mot min port idag, det här hörde jag i huvudet.

Ville slänga in ett filmtips här. Manen, myten, legenden har varit i farten igen.
Kolla in den här blytunga rullen! Vi snackar fullpackad med action. Vi snackar 1on50 med sträckta vrister och kara-the (som Kramer skulle sagt) slag som bara Chuck kan återskapa. Vi snackar Stevie. Ynka 2.6 av 10 i betyg är inte rättvisst då denna actionladdade rulle nog är den bästa han har gjort sedan "Under Belägring"!! Vi snackar Oscarsnominering. Tror ni mig inte? Kom ihåg vart ni hörde det först!!!

Me first and the gimme gimmes album "Love Their Country" har rullat rätt mkt i mobilen och i winamp på senaste tiden. Ett jäkla drag må jag säga! De har hittat en bra gimmick, tror det här med att göra punkrock-covers kan vara nåt som kan slå... Hoppas de gör en cover på Arne Quicks sköna topplåt "Rosen" nån gång, den skulle slå som fan tror jag.

Till sist skulle jag vilja be Frida plugga igen, annars kan jag dunka dig hur gul och blå du vill med den här, låtsasdansk.


. Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0