Håll i hatten!

Kul att sommarvärmen är här på allvar. Snittat 35 grader Celsius de senaste dagarna i värmen enligt termometern. Toppnotering i förrgår på 40 svalkande grader och hallunicationerna började komma, för jag fick både tre tv-apparater på min trisslott och Barcelona kryssade inte mot putas Espanyol....

Nåväl, va hos en polares föräldrar idag och hjälpte de komma upp på da interweb. Farligt farligt. Första chocken kom när win98-loggan trillade in på skärmen efter att ha vevat igång bootprocessen. Kände mig lite som en sån där gatumusikant som vevar igång en musiklåda och har en apa som rånar alla som stannar för att lyssna på skiten. Iaf, andra chocken kom när de sa åt mig att installera Internet. Fick rota ordentligt i bakhuvudet för att komma ihåg alla inställningar, va ett tag sen man ringde upp en telefonväxel för att komma ut på nätet. Tredje chocken kom slutligen när jag skulle ansluta. Spelade in det på video, håll till godo!



Vad finns det att tillägga. Ja, just det. Vi krossade räkbönderna igår på vanlig manér. "Kross kross kross *rraaapp*" som Ralf skulle sagt. Ligaledare och tabellen lär väl sluta som den är nu. Guldet ska tillbaka, eller va säger du Henke? =)

Dagens låt är, tro det eller ej, Asian Monkeys feat Piyasiri - Ut o Festa. Satans så trallvänligt. Ni må hata den nu, men i fyllan poppar melodin upp och ni kommer skråla, det kan jag lova! Väl mött.


. Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0