Lika som bär II

Jag säger då det, litar man på en snubbe som ser ut så här, och dessutom puffar
medans han svär  sanningseden då har det gått för långt. Jänkarna upphör aldrig att förvåna.
De hade fått ett bättre vittnesmål från den rätt okända åttonde dvärgen ljuger.

In other news.. Den svenska sommaren regnar vidare. Man vet förresten att det är sommar när värdetransportrånen börjar dugga tätt. Man kanske har satsat på fel branch, det verkar tämligen enkelt att spränga ett par bilar, fjutta eld på grejer som hinder mot da police och såna där spanska ryttare kunde man ju göra med bakbundna händer i träslöjden.
Ska sova på saken. Hade man haft rätt polare skulle man nog ta steget. Snabb med händerna är han och grabben smeker sin gura likt ingen annan!

Btw, Hysén till blåvitt. Grabben väljer sillalukt framför guldlukt. Tragiskt.

Och för er som undrar, min skalp är kvar men hårrötterna är lite ömma. Minst sagt konstig teknik. Men håret blev kortare och nu ser jag ut som en navy igen, stabilt!

Och så till sist mitt projekt "Lika som bär". Källa.

image14



. Jocke

Kommentarer
Postat av: Danne

Du va lite elak mot Geng Libo tycker jag allt..

2007-07-28 @ 20:51:06
Postat av: . Henke

lite? orhundradets keftsmell haha

2007-07-31 @ 08:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0